Beste FJR-collega's,
Ik weet het dit is volledig off topic maar het is voor een goed doel.
Elk jaar kiezen wij in ons bedrijf een "goed doel" waar we dan op de ??n of andere manier proberen te steunen.
Dit jaar hebben wij gekozen voor "Make a Wish" een organisatie die zich inzet voor zieken kinderen.
Om dit jaar eens origineel uit de hoek te komen hebben we zelf iets opgezet...
De smskerstboom. Deze kerstboom staat bij ons in het bedrijf en kan live worden bekeken: http://www.smskerstboom.com/
Er hangen verschillende kleuren slingers in en er staat ook zo'n "lichtgevend" hertje bij.
Wat is de bedoeling? Je kan een smsje sturen om de lichtjes uit of uit te doen... een paar seconden later zien je dan via de webcam het resultaat.
Een smsje kost 1,5?. Buiten het % dat de operatoren nemen gaat alles intergraal naar "Make a Wish".
Je kan een interview lezen in de "Gazet van Antwerpen" via de volgende link: http://www.gva.be/Antwerpen/2300
Ook op RTV is een reportage geweest...
We zijn nog volop bezig om reclame te maken via radio, tv en de geschreven pers.
Het is een nieuwe manier van "geldzamelen" en we hopen echt dat we een mooi bedrag bij elkaar kunnen krijgen.
Dat motorrijders het hart op de juiste plaats hebben dat weten we allemaal, voor 1,5?, daar heb je vandaag zelfs geen pintje meer voor, kan je "Make a Wish" helpen in hun nobele taak.
Alvast bedankt en prettige feestdagen,
Peter
Make a Wish
Moderator: Abeloos
-
- 125 cc
Make a Wish
Droom en realizeer je dromen, zonder dromen ben je hersendood. (Onestep Lifestyle)
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Re: Make a Wish
Hallo Peter,
Mooi initiatief van je bedrijf om zo de zieke kinderen te helpen of misschien wel mee te redden van "ik weet niet wat voor erge ziektes die er allemaal bestaan"
Mijn steun heb je alvast gekregen, heb al de lichtjes maar eens uitgedaan
Hopelijk zullen er nu nog wel forumleden volgen om alle lichtjes weer aan alsook terug uit te doen, en zo kunnen we nog lang doorgaan met uit, aan, uit, aan en hoe meer hoe liever want dan gaat het tenminste iets opbrengen he mannen en vrouwtjes
Steun dus met z'n allen "Make a Wish" zodat je met de feestdagen een goed gevoel zal hebben omdat je dan weet dat je hart nog op de juiste plaats zit
Nog v??l succes met deze actie Peter
Max
Mooi initiatief van je bedrijf om zo de zieke kinderen te helpen of misschien wel mee te redden van "ik weet niet wat voor erge ziektes die er allemaal bestaan"

Mijn steun heb je alvast gekregen, heb al de lichtjes maar eens uitgedaan

Hopelijk zullen er nu nog wel forumleden volgen om alle lichtjes weer aan alsook terug uit te doen, en zo kunnen we nog lang doorgaan met uit, aan, uit, aan en hoe meer hoe liever want dan gaat het tenminste iets opbrengen he mannen en vrouwtjes

Steun dus met z'n allen "Make a Wish" zodat je met de feestdagen een goed gevoel zal hebben omdat je dan weet dat je hart nog op de juiste plaats zit

Nog v??l succes met deze actie Peter

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

- Black SteFJR
- 125 cc
Re: Make a wish ...
Black FstephJR schreef:Mooi initiatief, ik doe alvast mee.![]()
Grtz Steph.
Yep......idd....super initiatief

grtzz,