Ik meen ooit als eens volgende vraag gesteld te hebben maar probeer het hier toch nog maar eerst eens te doen alvorens me eventueel te richten naar waypoint in Nederland
Ik heb nog steeds de streetpilot III dat voor mij een prima toestel is, het doet wat het doen moet en van zijn verouderde processor heb ik geen last aangezien herberekenen altijd uitstaat bij mij
De enige nadelen dat ik voor mezelf dan ervaar met het toestel is dat er te weinig routes naar het toestel kunnen gedownload worden, pakweg ongeveer 12 routes van +/- 400 ? 500 Km waarvan 3/4 kleinere wegen, ook is er te weinig trackopslag voorzien
Bij vraag en aanbod vroeg ik om een verbindingskabel USB naar laptop, maar vind het geen optie om op reis een laptop mee te sleuren met de motor, gezien de omvang en de kwetsbaarheid ervan, zelfs eventueel met een kleinere laptop, die dan ook nog kwa prijs duur zijn, dan kan je beter investeren in een andere GPS
Bestaat er nu echt geen mogelijkheid om een SP III te laten communiceren met bvb een PDA waarop een soort mapsource voor PDA geinstalleerd is en zo routes en tracks kan overzetten van het een naar het ander
PDA's zijn veel minder gevoelig aangezien er geen bewegende delen voorzien zijn zoals een harde schijf en DVD station, mss maken ze in de toekomst laptops met een geheugenkaart als harde schijf, zonder DVD station, je kan dan als het moet een extern DVD op USB aankoppelen

Enfin, de SP III wegdoen is voor mij geen optie koste me 1630 euro en wat krijg je daar nu nog voor, toestel werkt prima
Dus hopelijk komt er goeie info, geen gissingen, het moet uiteraard een configuratie zijn die zeker werkt anders zijn het nodeloze kosten
dank
Groetjes, Dream