Kawasaki GTR

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

Gesloten
Mr B

Kawasaki GTR

Bericht door Mr B »

Wie is er naar de opendeur van GSM Beringen geweest, voor het bewondere van de nieuwe Kawasaki GTR1400.
Ik heb een knappere moto op de parking zien staan blauwe FJR met stickers van de FJRijders... Maar niemand niet gezien of opgevallen.
Persoonlijk vond ik de Kawa niets. Die prijs zal toch laag moeten zijn want de FJR is toch mooier van afwerking. Motorblok geen oordeel...
Maar onze FJR is tijdloos, Kawa komt achterna gehuppeld vind ik. Oa uitlaat, geen deftige bescherming ( kas viel klein uit ), achterkant vind ik ook niet echt alles, grondspeling.

All? toch nog een opsteker voor Yamaha.

Greetz
Mr B
FJRrider38
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door FJRrider38 »

Ja hij is inderdaad lelijk :-)
Voor de rest "NO Comment"
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
Big Jomb
1300 cc
1300 cc

Re: Kawasaki GTR

Bericht door Big Jomb »

Mr B schreef:Wie is er naar de opendeur van GSM Beringen geweest, voor het bewondere van de nieuwe Kawasaki GTR1400.
Ik heb een knappere moto op de parking zien staan blauwe FJR met stickers van de FJRijders... Maar niemand niet gezien of opgevallen.
Persoonlijk vond ik de Kawa niets. Die prijs zal toch laag moeten zijn want de FJR is toch mooier van afwerking. Motorblok geen oordeel...
Maar onze FJR is tijdloos, Kawa komt achterna gehuppeld vind ik. Oa uitlaat, geen deftige bescherming ( kas viel klein uit ), achterkant vind ik ook niet echt alles, grondspeling.

All? toch nog een opsteker voor Yamaha.

Greetz
Mr B
Was hier ook al als topic:

http://www.fjrijders.net/phpBB2/viewtopic.php?t=2340
&
http://www.fjrijders.net/phpBB2/viewtopic.php?t=2298

Slukes
I see you when I see you :!: :!: :!:
Afbeelding
Johnny
Moderator