Hoi motards,
Iemand een toerke georganiseerd voor zondag???
'k zou eens een stukje Eifel willen meepikken.
Als er mensen zijn die goesting hebben, wel een beetje sportieve rijstijl, laat maar komen h?
En van't weer moet ge u niets aantrekken, want 't ga goe weer zijn
Ik ga waarschijnlijk zondag de 17e een ritje rijden in de Eifel.
Peer, via riemst, kanne, butgenbach naar cochem waar een halte is, dan naar de N?rburgring (circuit) en dan via het drielandenpunt in Vaals terug naar Peer.
Ik hou jullie op de hoogte.
De rit staat trouwens op mijn webspace.
Om 8u30 zal ik aan het tankstation op de E313 / E34 na de afrit Wommelgem zijn, dit is nabij Ranst.
Dan richting Luik, Verviers , St-Vith naar Vianden --> Bitburg, stuk Eifel en via de Ardennen naar huis.
ok El Staff,
Een klein overzichtje van de route ( ik heb niks gedetaieerd op papier, maar ik weet daar wat de weg)
Autobaan tot St-Vith dan richting luxemburg, aan Hosingen naar Vianden, Bitburg,Wittlich (aan Landscheid) naar Heeg, groblittgen,Helenenhof,Manderscheid
naar ?dersdorf(rondje bochten tot je zot gedraaid zijt) naar Gerolstein,Pr?m, Habscheid, Burg Reuland, St-Vith.
Daar kunnen we keizen, via de Ardennen terug of via autobaan( naargelang de tijd en goesting).
Eten doen we waar we zin in hebben, er is niks gereserveerd.
alano schreef:Een klein overzichtje van de route.
Autobaan tot St-Vith dan richting luxemburg, aan Hosingen naar Vianden, Bitburg,Wittlich (aan Landscheid) naar Heeg, groblittgen,Helenenhof,Manderscheid
naar ?dersdorf(rondje bochten tot je zot gedraaid zijt) naar Gerolstein,Pr?m, Habscheid, Burg Reuland, St-Vith.
@ Alain,
Ik denk (kan ook mis zijn hoor) dat er in je genoemde steden, er 2 niet in het rijdje thuis horen omdat de rit dan te lang gaat zijn en niet haalbaar word op een dag
Deze zijn volgens mij "Heeg & Helenenhof" en "Groblittgen" zal waarschijnlijk "Grosslittgen" zijn dat je bedoelt
Alvast veel plezier toegewenst op jullie rit
Max
Laatst gewijzigd door FJR-Freak Max op 09 sep 2006, 02:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Hoi Max,
Als je van Landscheid naar Manderscheid rijd via grosslittgen(is geschreven met een grote B, is dus dubbele s, daar hebt ge een punt passeer je Heeg en Helenenhof.
Waarschijnlijk zijn dit gehuchten maar ze staan hier wel op mijn kaart (detailkaart v/d zuideifel).
't is misschien nog iets te vroeg maar kunt ge nie mee
Je hebt gelijk, het zijn gehuchten in die streek en daarom dat ik deze niet terug vond met de zoekfunctie van mapsource in dat gebied, wel vond ik ze als grotere steden een heel eind uit de buurt en daarom dat ik dacht dat deze niet in het rijdje thuis hoorde
Voor mij is het normaal nog wat vroeg om aan zulke trips gaan deel te nemen, alhoewel ik mij al redelijk goed voel en de goesting er zeker is om mee te gaan hoor
Als het zover is laat ik nog wel telefonisch iets weten en dan spreken we af op de eerste parking na het klaverblad van lummen (Parking Genenbos), daar passeer je normaal een half uur na dat jij vertrekt aan de Q8 in Ranst !
Groetjes en tot zondag misschien of anders tot op onze afspraak
Max
Laatst gewijzigd door FJR-Freak Max op 09 sep 2006, 02:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
van St-Niklaas vertrekken en dat ook nemen als eindpunt, ong 600 km
Jij kan natuurlijk ook de E 40 nemen , daarna de E 42 richting Luxemburg en dan pikken wij je op aan het eerste tankstation dat je tegenkomt op de E 42.
Maar ik moet vanavond naar een verjaardagsfuif en als het niet te laat wordt dan rij ik morgen mee.
Ik zal dan tegen 8u30 naar het tankstation op de E313/E34 komen, maar als ik er niet ben rij dan maar door hoor. Zeker niet wachten want dat wil zeggen dat ik vanavond veel te lang ben blijven hangen en dat het een goed fuifke was
voor morgen is het goed maar om niet mis te zijn is dat aan het klaverblad en dan richting E42 maar welk naft station ligt daar om geen missingen te hebben
Spijtig te horen spider.
Ik kon niet vroeger antwoorden want wij zijn nu maar thuis.
Jullie moeten normaal van in Zaventem op de E40 richting Luik en dan de E42 richting Luxemburg.
Wel het eerste tankstation dat je tegenkomt op die E42.
We zullen er nog even stoppen om te zien of er nog iemand is.
je ziet er is iets fout gelopen we hebben tot 9.45uur gewacht aan de q8 maar dan zagen we pas dat we verkeerd waren dus tegen 160km naar de andere afrit e42 daar aan de schell gekomen het was 10.05 daar stonden veel motards maar niemand gezien van julie dus dan zijn we maar zo in luxemburg etelbruch, diekirch ,st vith ritten gereden we hebben in totaal 571km gedaan dat we net thuis zijn de volgende keer spreken we op een plaats af ofwel waar jij deze morgend gewacht hebt op el staff