Kort ritje door Zeeland op zondag 23/7
Moderator: Abeloos
Kort ritje door Zeeland op zondag 23/7
Ha ! Eindelijk minder warm maar wel ideaal motorweer
Zei het rijkelijk laat , toch effe melden dat we vanmiddag een kort ritje maken van ca. 200 km. door Zeeland
Ge?nteresseerden kunnen altijd aanpikken
Afspraak om 12.30 h. aan de parking van Carrefour (oude GB) van SCHOTEN
M&M
Zei het rijkelijk laat , toch effe melden dat we vanmiddag een kort ritje maken van ca. 200 km. door Zeeland
Ge?nteresseerden kunnen altijd aanpikken
Afspraak om 12.30 h. aan de parking van Carrefour (oude GB) van SCHOTEN
M&M
@ M&M;
'k Moet vertrekken met den truck om 15h00, anders was ik wel te vinden voor een ritje.
mvg,
Tom
'k Moet vertrekken met den truck om 15h00, anders was ik wel te vinden voor een ritje.
mvg,
Tom

FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Wie gaat er mee?
Dju
Deze morgen na een slechte nacht om 10.00 u opgestaan en niet op het forum gekeken
Deze middag met t'vrouwke naar Cadzand aan zee en daar een ganse middag met mijn gat in het zand gezeten
Had ik nu maar vanmorgen eens op het forum gezien dan zou mijn gat niet in het zand maar op mijn
gezeten hebben
toerend door Zeeland......Spijtig
Hopelijk hebben jullie een mooie rit gehad
Grtz.
Luc.

Deze morgen na een slechte nacht om 10.00 u opgestaan en niet op het forum gekeken

Deze middag met t'vrouwke naar Cadzand aan zee en daar een ganse middag met mijn gat in het zand gezeten

Had ik nu maar vanmorgen eens op het forum gezien dan zou mijn gat niet in het zand maar op mijn

toerend door Zeeland......Spijtig

Hopelijk hebben jullie een mooie rit gehad

Grtz.
Luc.
Volgende keer beter , Luc
Ik was dan ook rijkelijk laat met m'n bericht
Aan al diegenen die dit lezen : op het forum was eerder al een oproep gezet om te laten weten als iemand een ritje organiseert
Kwestie van regelmatig met mekaar op te trekken en mekaar beter te leren kennen
Ik verwacht niet direct dat 300 leden paraat zijn bij elke oproep maar 't zou toch plezant zijn om samen wat meer te toeren
Zoals beloofd doe ik later nog eens nen oproep maar dan wel op tijd
M&M

Ik was dan ook rijkelijk laat met m'n bericht

Aan al diegenen die dit lezen : op het forum was eerder al een oproep gezet om te laten weten als iemand een ritje organiseert
Kwestie van regelmatig met mekaar op te trekken en mekaar beter te leren kennen
Ik verwacht niet direct dat 300 leden paraat zijn bij elke oproep maar 't zou toch plezant zijn om samen wat meer te toeren
Zoals beloofd doe ik later nog eens nen oproep maar dan wel op tijd
M&M
- Herkules
- 250 cc
- Contacteer:
Forum vanmorgen niet gelezen. Om 09.00 vanmorgen in Schoten vertrokken om naar vrouw en kindjes te gaan die bij mijn schoonouders logeren. Die wonen in Aardenburg (Sluis) dus wij vertoeven daar vaak.
Vanavond teruggereden en bij aankomst in den Anvers noch even bochtje Bergen-op-zoom en Ekeren doorgevlamd, kwestie van de frustratie van 100 km rechtdoor te rijden aan 120 km/h even kwijt te raken....
@Spitfire : heb in Cadzand dus ook h??l de middag op het strand gezeten !
Inderdaad : temperatuur was ideaal !
Maar amaai zeg, wat wordt het wel warm op een FJR bij 120 km/h ! Ik heb als een kikkertje met mijn knie?n naar buiten gereden, groot verschil !
Vanavond teruggereden en bij aankomst in den Anvers noch even bochtje Bergen-op-zoom en Ekeren doorgevlamd, kwestie van de frustratie van 100 km rechtdoor te rijden aan 120 km/h even kwijt te raken....

@Spitfire : heb in Cadzand dus ook h??l de middag op het strand gezeten !
Inderdaad : temperatuur was ideaal !

Herkules.
1983 - 2006 : KAWA Z650 //KAWA Z1000//KAWA Z 1000 J//SUZUKI GS 750//KAWA GPZ 900 R//KAWA GPZ 1000 RX//KAWA ZX-10//KAWA ZZR-1100//KAWA ZX-9 R//KAWA KLX 650 //KAWA ZRX 1100//KAWA ZX-12 R// YAMAHA FJR 1300
AND STILL ALIVE .......!
1983 - 2006 : KAWA Z650 //KAWA Z1000//KAWA Z 1000 J//SUZUKI GS 750//KAWA GPZ 900 R//KAWA GPZ 1000 RX//KAWA ZX-10//KAWA ZZR-1100//KAWA ZX-9 R//KAWA KLX 650 //KAWA ZRX 1100//KAWA ZX-12 R// YAMAHA FJR 1300
AND STILL ALIVE .......!
- den R1 zot
- Clublid
Tja ,als ik dat allemaal lees zat het er dik in dat we met een schoon groepeke hadden kunnen toeren
Volgende keer beter
Zoals den R 1 zot al schreef : het moet niet alleen in het WE zijn
Met deze tropische temperaturen kunnen we best aanzetten rond de zessen en toch wat kilometertjes afmalen
Of gewoon naar het dichts bijgelegen terrasje tuffen voor ne cola light

Volgende keer beter

Zoals den R 1 zot al schreef : het moet niet alleen in het WE zijn

Met deze tropische temperaturen kunnen we best aanzetten rond de zessen en toch wat kilometertjes afmalen

Of gewoon naar het dichts bijgelegen terrasje tuffen voor ne cola light