Ha de mannen,
Ik ben der even tussenuit geweest.
Als de ruit past op een model 2003 is het ok voor mij. Ik vraag het voor alle zekerheid even na bij mijn dealer
Ik heb even geinformeerd en ze blijken beiden te passen. Willen jullie der voor een democratisch prijsje vanaf?? ('k heb er wel maar 1 nodig h? )
Grtjs
Edje
Haha Edje, nu zit ge in een comfortabele positie h? Nu mogen ze bieden om het minst, wie biedt er minder ? Wie nog minder ? Niemand in de zaal ? Eenmaal,...andermaal,...verkocht aan mijnheer met de FJR
Suzuki GS850G, Suzuki GSF1200N, BMW R1150GS, Yamaha FJR1300A
Dat van mij ligt nog steeds bij onze motorist dus nog niet te koop.
Ik moet nog eerst eens zien hoe het er uit ziet voor ik het zou verkopen (vliegskes).
Ik moet de mijne ff zoeken in de kelder...is uniek stuk, de prijs gaat weer omhoog(
Ben bezig met ne verhuis, als ik er morgen aan denk zal ik je een berichtje laten.
Weet niet hoeveel zo'n ding moet kosten en ga er hier geen wedstrijd van maken. ik rij met een Cee Bayleesruit en als ik mijn FJR volgend seizoen verkoop kan ik de Cee Baylees apart verkopen h?, met de originele gemonteerd. Dus, vooor mij MOET het niet pers?
Ben doodmoe en weet niet wat ik hier allemaal vertel...pfff.
Toch groetjes,
Danneke.
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
Ik heb er eigenlijk ook pers? geen nodig. Ik rijdt met een verhoogde GIVI en het is enkel bij extreme warmte dat een lagere ruit iets meer verkoeling brengt. Maar ja, de hittegolf zal wel bijkanst over zijn zekers??
Ben heel tevreden over CB-ruit.
Reed in het begin op de autoweg met ruit in de hoogste stand, maar kreeg toen vrij snel pijn in de linker schouder en nekstreek. Laat de ruit wat zakken en de pijn is weg. Het maakt dan wel wat meer lawaai maar dat moet je er dan maar bijjneme;.
Groetjes,
Danneke.
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...