Duo voetsteunverlagers model 2003

Hier kan je terecht voor alle topics omtrent toebehoren, accesoires. Heb je vragen of nieuwe ontdekkingen, laat het onder deze rubriek na

Moderator: Abeloos

Gesloten
den luc

Duo voetsteunverlagers model 2003

Bericht door den luc »

Mijn vraag is (zie 'Weeral nen nieuwe rijder derbij') of er nog iemand is die goede raad weet over voetsteunverlagers?
Waar zijn die te koop, hoeveel kosten ze (altijd klein detail :P ) en hoe kan ik ze bestellen? Anders wilt mijn madame niet meer mee en alleen mag ik niet buiten!! En wa heb je dan aan nen FJR? :P :P
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Duo voetsteunverlagers model 2003

Bericht door FJR-Freak Max »

den luc schreef:Mijn vraag over voetsteunverlagers?
Waar zijn die te koop ? hoeveel kosten ze ? en hoe kan ik ze bestellen?
Hey Luc,

Heb juist voor u eens naar mijn dealer "Rudax" gebeld om te vragen of hij er nog beschikbaar had in zijn gelazen kastje met accessoires :idea:
En.....ik heb een positief antwoord gekregen want hij heeft nog 2 setjes terbeschikking :hello1:
Dus indien je ze wil aanschaffen kan je altijd bij hem terecht http://www.rudax.be/frameset.html
De prijs van zo'n setje voetsteunverlagers bedraagt 125 ? en betalen zal je terplaatse moeten doen denk ik :hello2:

Hopend je hiermee van dienst te zijn geweest :notworthy:

Groetjes,

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
den luc

Bericht door den luc »

dank u wel max gij zijt ge goejen :!:
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

@ Luc

Graag gedaan :headbang: maar zie nu dat ge ze niet aan je neus laat voorbij schieten he :smilebox: of ge kunt uwen :fjr: weer laten staan omdat het vrouwke niet mee kan omdat er geen voetsteunverlagers opstaan :evil: :hello2:

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gesloten