Zoals Janbugel al zei, zullen we allemaal het route bestand ter plaatse ingeladen krijgen, ze gaan het niet doorsturen want dan is het vlug gratis rond gestuurd waardoor het niet veel meer zou opbrengen voor het goede doel he

Max
Moderator: Abeloos
Als ge dan weet dat ik met nen bling-bling chopper rijd en een beetje veel chroomfanaat ben ....Abeloos schreef:... ocharme mijn boelekke![]()
Die zag er niet meer uit, die pekel er vlug afgespoten![]()
Spijtig maar ik kan je keuze perfect begrijpen.
Greetz, Arne.
Dan is alles zeker gezegdLucske schreef:Als ge dan weet dat ik met nen bling-bling chopper rijd en een beetje veel chroomfanaat ben ....Abeloos schreef:... ocharme mijn boelekke![]()
Die zag er niet meer uit, die pekel er vlug afgespoten![]()
Spijtig maar ik kan je keuze perfect begrijpen.
Greetz, Arne.
Dan is alles wel gezegd denk ik.![]()
![]()
![]()
Denk dat ik eens achter een pekelfiets ga uitzien
Hey Thunderace,Thunderace schreef:Ik ook niet mee,heb ook geen ongeloofelijke reden of uitvlucht nodig
Hallo BOMPA Jacky,jacky schreef:Het is niet voor het weer maar Nina mijn nieuwste kleinkind heeft het licht gisteren gezien, ik heb nog even afgewacht maar mama leen(mijn dochter)heeft mijn hulp in geroepen om op mijn eerste kleinkind, Zoe, te letten daar de papa Patriek het zoals de meeste papa s veel te druk hebben.En vermist Zoe 2.5 jaar jong is kan ik haar niet mee brengen.
Zodus met spijt en geluk in mijn hart moet ik voor morgen passen .Groetjes Jacky