V??l plezier en rijgenot toegewenst met je nieuwe "Blauwe Geschelpte"

Max

Moderator: Abeloos
Jo,koekenbakker schreef:@ allen,
bij deze laat ik jullie weten dat er voor mij ook ??n is gereserveert maar dan wel een FZ1 fazer maw. ik verlaat het FJR tijdperk, 'k was niet echt meer gelukkig met hetgeen ik nu weet en heb ervaren met de FJR en daarom is mijn keuze naar de Fazer gegaan , aan zij die een nieuwe FJR hebben besteld "veel veilige km toegewenst, voor zij die bij het "ouwde model" blijven evenzeer veel plezier met uw maschien!![]()
Zal toch regelmatig eens hier op het forum komen kijken om uw ervaringen zo een beetje te volgen, hopelijk kan /mag ik mijn belevenissen hier ook nog posten.
Het gaat jullie allen voor de wind
't' is een S geworden in het wonderschone Silver tech, 't is de enige van de drie kleuren waarvan het frame niet in het zwart is! ( is bij velen niet opgevalllen maar ik zag het direct)stropke schreef:@ Jo
Proficiat met de Fazer, ge zult daar wreed kontent van zijn![]()
laat ons hopen dat we je nog een beetje kunnen volgen![]()
welke heb je genomen de naked de S of de GTen welk kleur
![]()
Groeten uit Gent
Stropke
Motorist schreef:Jo,
toch nen Fazer, ge gaat daar geen spijt van krijgen, helemaal iets voor u.
We gaan u begot zeker ni meer kunnen volgen, t ging al ni mee uwen FJR , en dan nu een machien da zelfs beter is op de weg dan nen R1.
veel veilige km gewenst, geniet de komende seizoenen maar van t nief speelgoed.
En spaart al maar wa voor een nief ketting en tandwielen,
maar das ook waar, die hedde er waarschijnlijk in veelvoud bij gekregen bij t inruilen van uwen FJR.
Veel succes ermee, en we zullen elkaar waarschijnlijk hier en daar nog wel is tegenkomen zekers,
Is t ni ergens in Duitsland, dan misschien wel op weg naar de Frans - Spaanse bergskes,
alhoewel Duitsland en Frankrijk zijn groot, maar soms is de wereld toch wel klein.
groetjes he makker,
en ge moet die meiskes bij u in de bakkerij zo ni afjakkeren, die moeten s avonds nog allerlei sociale kontakten onderhouden.
Hoi Jo,koekenbakker schreef:@ allen,
bij deze laat ik jullie weten dat er voor mij ook ??n is gereserveert maar dan wel een FZ1 fazer maw. ik verlaat het FJR tijdperk, 'k was niet echt meer gelukkig met hetgeen ik nu weet en heb ervaren met de FJR en daarom is mijn keuze naar de Fazer gegaan , aan zij die een nieuwe FJR hebben besteld "veel veilige km toegewenst, voor zij die bij het "ouwde model" blijven evenzeer veel plezier met uw maschien!![]()
Zal toch regelmatig eens hier op het forum komen kijken om uw ervaringen zo een beetje te volgen, hopelijk kan /mag ik mijn belevenissen hier ook nog posten.
Het gaat jullie allen voor de wind
Big Jomb schreef:Ha de mannen,
Koekenbakker en ex-fjrboy-dirk en anderen kunnen een nieuwe site starten:
www.exFJRijders-nuFazerofietsanders.be![]()
![]()
![]()
Veel plezier gewenst met de nieuwe aankoop aan iedereen, of het nu een FJR is of niet, we willen allemaal hetzelfde: toeren en genieten van elk motor-moment![]()
![]()
![]()
Slukes