Welke helm draagt u
Moderator: Abeloos
- den R1 zot
- Clublid
Mailen naar Schuberth zelf en het komt wel in orde...
Big Jomb schreef:Ha de mannen,
Ikke: Caberg J1 Plus en in tegenstelling tot Dan wel tevreden, al 4 jaar trouwens.
Nu heb ik zelf maar ne M-L van maat helm, maar bijv de Nolan past mij niet, dan zit mijnen kinnebak tegen de binnenkant, ik denk dat de volgende ne Shoei Syncrotec wordt (hopelijk goe geschreven).
Sylvia: Shuberth Profil, nog niet zo oud en al nergens meer een nieuw vizier te krijgen, een schande![]()
![]()
![]()
Slukes
- Big Jomb
- 1300 cc
Ha de mannen,
Vergeleken met mijne Caberg van vroeger, dag en nacht verschil, de Shoei Syncrotec II zit veel aangenamer
, stiller en dat Pinlock-vizier is echt geweldig
, ik verwijt mezelf dat ik zo lang gewacht heb om deze helm aan te shaffen
Vergeleken met die gedrochten van Schuberth, is dit de meest sportieve systeemhelm. En je kan er makkelijk een zonnebril in dragen zonder dat er ook maar iets hindert of vervelend aanvoelt
.
Veel succes met de aankoop
Slukes
Vergeleken met mijne Caberg van vroeger, dag en nacht verschil, de Shoei Syncrotec II zit veel aangenamer

Vergeleken met die gedrochten van Schuberth, is dit de meest sportieve systeemhelm. En je kan er makkelijk een zonnebril in dragen zonder dat er ook maar iets hindert of vervelend aanvoelt

Veel succes met de aankoop

Slukes
I see you when I see you

Hallo Ruud,
antwoord op je vraag; "wat is hier sportief aan"
Het feit dat Big Jomb dit een sportieve helm vindt is voor mij een voldoend antwoord.
Er zijn rijders die zweren bij een integraal en er zijn er die niets anders willen dan een systeemhelm. Vrije meningskeuze heet zoiets en dat moet men respecteren.
Ik behoor ook tot de categorie van systeemhelmdragers en ik vind dat Shoei met de Syncrotec II een degelijke helm op de markt heeft gebracht, die slanker (sportiever) van vorm is dan de C2 en daarbij ook nog een stuk lichter in gewicht, hetgeen het draagcomfort ten goede komt.
Serge
antwoord op je vraag; "wat is hier sportief aan"
Het feit dat Big Jomb dit een sportieve helm vindt is voor mij een voldoend antwoord.
Er zijn rijders die zweren bij een integraal en er zijn er die niets anders willen dan een systeemhelm. Vrije meningskeuze heet zoiets en dat moet men respecteren.
Ik behoor ook tot de categorie van systeemhelmdragers en ik vind dat Shoei met de Syncrotec II een degelijke helm op de markt heeft gebracht, die slanker (sportiever) van vorm is dan de C2 en daarbij ook nog een stuk lichter in gewicht, hetgeen het draagcomfort ten goede komt.
Serge
één van de vier, dartagnan
- den R1 zot
- Clublid
Big Jomb schreef:Ha de mannen,
Vergeleken met mijne Caberg van vroeger, dag en nacht verschil, de Shoei Syncrotec II zit veel aangenamer, stiller en dat Pinlock-vizier is echt geweldig
, ik verwijt mezelf dat ik zo lang gewacht heb om deze helm aan te shaffen
![]()
Vergeleken met die gedrochten van Schuberth, is dit de meest sportieve systeemhelm. En je kan er makkelijk een zonnebril in dragen zonder dat er ook maar iets hindert of vervelend aanvoelt.
Veel succes met de aankoop![]()
![]()
![]()
Slukes
hela big
waar hebt ge hem gekocht en als ik dat mag weten wat
koste hij

Hi Serge,dartagnan schreef:Hallo Ruud,
antwoord op je vraag; ............... Vrije meningskeuze heet zoiets en dat moet men respecteren.
...........................................
ik stel een vraag en juist daarom gebruik ik een vraagteken (?)
Motto van de dag: Vragen staat vrij.
Groeten Ruud
WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
- Big Jomb
- 1300 cc
Ik bedoel ermee dat van alle systeemhelmen, ik dit de helm vind die er het mooiste uitziet en de sportiefste vorm heeft, als je dit vergelijkt met o.a. de Schuberth en andere consoorten. En geef toe, deze ziet er niet alleen goed uit maar zit ook goed zonder veel hinder van bijv. zonnebrilPC800 schreef:Wat is hier sportief aan ?Big Jomb schreef:...............................................Vergeleken met die gedrochten van Schuberth, is dit de meest sportieve systeemhelm. ........................

@PC800: Welke helm heb jij trouwens

Slukes
Laatst gewijzigd door Big Jomb op 26 dec 2005, 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.
I see you when I see you