Volgens mij gaat er hier een vlieg aan de lamp zitten voor de dealer die dit gelekt heeft. Mijn dealer beaamt de prijzen, het heeft geen zin om dit te ontkennen zegt hij. En hij weet zeker dat ze daar bij Yamaha niet kunnen mee lachen. Nu ja, wij zijn er natuurlijk goed mee, dit te weten. maar ik zou proberen ruzie met Yamaha te vermijden. PS het gaat hier wel over het model 2004, en niet over het model 2005.superbiker schreef:Hoi iedereen,
Vandaag via een mailtje de salon voorwaarden ontvangen de FJR zal aangeboden worden aan 12.990 euro en deze prijs word nu al gehanteerd
vermits inschrijving 2005. Dus waar wachten we nog op....Greetz
aanschaf nieuwe fjr
Moderator: Abeloos
Re: salon prijzen FJR
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
Wij als bestuur FJRijders verwachten inderdaad ook dat Yamaha met dergelijke prijzen over de brug gaat komen, naar aanleiding van het nakende Salon. Het ligt geheel in de lijn van de verwachting, elk jaar doet men een actie, en de concurrentie doet het ook.
We wachten op een officieel bericht van Yamaha alvorens ons achter deze prijzen te scharen.
We wachten op een officieel bericht van Yamaha alvorens ons achter deze prijzen te scharen.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Motorrijders doen het op kanaal 3 !