Pagina 2 van 2
Geplaatst: 03 apr 2007, 08:34
door DinX
Geplaatst: 04 apr 2007, 08:27
door BUTCH
Beste DinX,
zo te zien heb je de moto binnengereden in 't strijkot ....'moeder' was content zeker

??
Het ziet er alleszins mooi uit , je lichten h?...
grtz
Geplaatst: 04 apr 2007, 08:58
door DinX
Geplaatst: 04 apr 2007, 10:57
door (R)ikke
Het is inderdaad mooi.
Ik heb alleen nog een paar vraagskes:
1. is de lichtsterkte groter dan de gewoon gloeilamp ?
Maw heb je een lichtstraal die sterker is en verder gaat in het donker ?
2. kostprijs van dit setje ?
Greetz
(R)ikke
Geplaatst: 04 apr 2007, 12:44
door DinX
Het is pakken feller dan een onrmale lamp. Zelfs blue vision is belachelijk zwak als je die ernaast zet.
http://tweakers.net/ext/f/c8695c2cf14a5 ... a/full.jpg
Links MotoVision
Rechts Xenon
Heeft me 240? gekost voor 2 lampen.
Geplaatst: 11 apr 2007, 22:03
door Chrisv
Beste,
Ik vond het een goed idee om extra verlichting aan te brengen op de valtsjoepen ;
Kan je me ook zeggen welke soort bevestiging he gebruikt heb voor de montage op de valtsjoepen ?
tot in den draai
Chrisv
Geplaatst: 14 apr 2007, 22:26
door DinX
Extra verlichting ?
Valdoppen ?
Geplaatst: 16 apr 2007, 18:39
door Chrisv
Sorry , was eigelijk bedoeld voor Alexxjr
ivm met de foto waar bijkomende lichten werden geplaatst op de valdoppen
Alexxjr als je dit leest , welke bevestiging hen je gebruikt om de verlichting te bevestigen aan de valdoppen ?
groetjes
Chrisv
Xenon op de FJR
Geplaatst: 17 apr 2007, 20:47
door Jeanke
Pilot H.I.D. Xenon
Word geleverd met:
2 x Pilot xenon lampen
2 X Pilot ballast
2 x bevestigings beugels
montage materiaal
duidelijke handleiding
leverbaar in kleuren: 6000K.8000K.10000K en 12000K
H4-Bi werkt met een mechanische lamp die op en neer bewogen wordt dmv een magneet in de fitting
H4-H/L heeft 2 lampen op 1 fitting
jeanke
Geplaatst: 08 mei 2007, 17:27
door alexxjr
Sorry, beetje laat gelezen, want ik volgde deze topic niet meer, aangezien ik geen interesse heb in xenon...
Heb de valblokken 2cm naar buiten gebracht dmv afstandsbusjes in alu, dit om een speling van ca 1cm te garanderen aan weerszijden van de halogeenlampen, zodat bij een eventuele val uit stilstand de lampjes niet de kuip beschadigen. Bij een val tegen iet of wat snelheid gaat je kuip er toch aan.. lampjes zijn 6cm breed, gewoon gekocht in autoshop.
Beugeltjes waren bij lampen gevoegd, heb deze gewoon in valblokken geschroefd met inox parkervijsjes.

Geplaatst: 08 mei 2007, 17:29
door alexxjr
Firechief schreef:Ik heb bij de mijne de richtingaanwijzers vooraan laten meebranden met de koplampen. Running lights noemen ze dat. De knipperlichten zijn erop voorzien, je moet enkel de bedrading aanpassen en aansluiten op de stroomdraad van de koplamp.
Firechief
Bedankt voor de tip, was idd poepsimpel om aan te sluiten.

Geplaatst: 26 mei 2007, 14:34
door Yan
Hallo allemaal, dit is mijn eerste post sinds een lange afwezigheid.
Ik heb een set Pilot Bi-xenon lampen aangeschaft. Ik zit alleen met het probleem van inbouwen. Heeft iemand misschien een handleiding om (een gedeelte van) de kuip te demonteren, zodat ik daarin de ballast-kastjes en het relais kan wegwerken? Ik heb lang gezocht op internet maar helaas niets kunnen vinden.
Geplaatst: 26 mei 2007, 18:26
door edje
Geplaatst: 26 mei 2007, 21:20
door Yan
Dank je wel Edje, dit was echter niet wat ik bedoelde. Het gaat mij om de kuipdelen links en rechts van het motorblok. Via de panelen die jij aangeeft is het niet mogelijk om de ballast-kastjes weg te werken.
Geplaatst: 27 mei 2007, 03:28
door edje
Geplaatst: 27 mei 2007, 11:41
door Yan
Warm Edje, warm. Deze had ik nog niet gevonden. Maar ook hier wordt alleen gesproken over "remove the left and right fairing", de te volgen procedure wordt niet vermeld. Ik denk dat ik maar gewoon in het diepe moet springen

Geplaatst: 27 mei 2007, 12:30
door edje