Kan je eens je bevindingen betreffende de nieuwe SHOEI laten weten. Ik heb momenteel een Syncrotec II, maar mijn volgende wordt waarschijnlijk ook een Multitec. Er zullen er nog wel zijn die ge?nteresseerd zijn.
Groetjes,
Bart
@ Bart
Ikzelf heb me ook de nieuwe Multitec gekocht bij Felix en Jos afgelopen weekend, en ik moet zeggen dat ik er wel tevreden over ben, hij heeft duidelijk minder geruis door de
wind dan mijn voorganger, de Nolan N101 Classic. Dit heb ik wel getest zonder de whisper kit. Waarschijnlijk zou het dan nog beter zijn.
Wat ik zeer goed vind, is het antidamp vizier, het zit gesloten tegen het buitenscherm, met een siliconendichting, dat zeer goed afsluit. Dat was een probleem bij de Nolan, ik kreeg
nog condens op het vizier. Ik heb er ondertussen ook de autocom luidsprekers en microfoon ingebouwd, en dat is serieus tegen gevallen. De binnenvoering is niet uitneembaar, alleen de
wangstukken zijn uitneembaar door drie kleine plastic knippertjes los te maken. Na de luidsprekers en de microfoon te plaatsen heb ik gebruik moeten maken van velcro
voor de wangstukken extra te bevestigen. Deze springen anders gewoon los door de kabeltjes die er tussen lopen. Wat ook even wennen was, is de nieuwe sluiting, een dubbele gesp.
Dat was op de Nolan nog een snel ratelmechanisme.
Wat bij mij de doorslag gegeven heeft tot deze keuze, is de perfecte pasvorm, zit als gegoten. Ook de luidsprekers van de autocom zitten schoon weggeborgen in een speciale ruimte die
voorzien is waardoor ze niet meer op je oor drukken. En ik heb gekozen voor de Parelgrijze, deze lijkt als 2 druppels water op de Silverstorm kleur.
Hopend je hiermee van dienst te zijn geweest.
Groeten,
Stef