Koop je NOOIT een quest 2.
Ik had er een laten aanpraten bij een krapuul van een dealer omdat hij waarschijnlijk niet van zijn stock afgeraakte.
2 weken na aankoop verkocht met 250 euro verlies omdat het DING gewoon te traag is.
Je bent over de straat of afslag als truus met de melding komt dat je moet afslaan

dus terug keren met een trage herberekening op de koop toe.
Bij het herberekenen ga je best aan de kant staan want het kan een minuutje duren
In drukke steden heb je meestal een blanco scherm omdat de kaartopbouw zo traaaaaaaaag is.
Nu in het bezit van een 2820 en ook aangekocht bij multitudo en zoals eerder vermeld door een lid heb je daar een super servive.
Voor mij 200 km rijden maar heb het er voor over, ook de kleine meerprijs dan bij andere dealers.
Ik mag Philipe op zijn gsm bellen van s'morgens tot s'avonds laat alsook in het week-end.
Is er iets mis met het toestel moet ik niet 200 km ver rijden maar als hij in de buurt is spreken we ergens af waar we samen komen.
Dus zeer tevreden met mijn dealer en de 2820.
Mijn raad is, kijk niet op een euro of afstand voor je aankoop want achteraf kan je daar dik spijt van hebben.