Pagina 2 van 2

Geplaatst: 27 mar 2006, 17:19
door yambo
dirkske schreef:Inlaatrubbers eruit, er vervangen door een groter type.
(G??n gezever met uitgefreesde rubbers !)
Op de ECU (linkerzijkant) een draadje knippen.
That's all.
Kan je daar eens een foto van posten ? Zowel van de rubbers als van de draad aan de ECU ?

Merci

Yambo

Geplaatst: 08 apr 2006, 12:11
door yambo
yambo schreef:
dirkske schreef:Inlaatrubbers eruit, er vervangen door een groter type.
(G??n gezever met uitgefreesde rubbers !)
Op de ECU (linkerzijkant) een draadje knippen.
That's all.
Kan je daar eens een foto van posten ? Zowel van de rubbers als van de draad aan de ECU ?

Merci

Yambo
Nog genen tijd gehad, jongens ? :roll:

Geplaatst: 11 apr 2006, 09:08
door pieter
Gisteren bij Rudax de 1000 km laten uitvoeren en op full power dan maar met het machien

er moet enkel nog de rubbers vervangen worden

DUS aan de ECU een draadje knippen of aan massa leggen .zou reed lang niet meer zijn volgens de techniekers ter plaatse

dit was enkel geval op de oudere modellen en dan nog maar op enkele chassisnummers !.

eigenlijk bij het normaal rijden voel ik geen verschil

enkel vanaf +/- 5000 toeren ......... Maar ja ik ben geen racer he

1000 Km inspectie was gratis en de nodige uitleg werd gegeven door de technikus van Rudax
waarvoor thanks


Grtz
Pieter

PS nog enkel koffie komen drinken zenne ????

Geplaatst: 11 apr 2006, 12:16
door Big Jomb
@ Pieter,

Nu nog ne nieuwe Avatar, den Deauville is history :D :D :D

Slukes

Geplaatst: 11 apr 2006, 19:54
door pieter
Neen Neen Deauville is hier nog

Geplaatst: 12 apr 2006, 01:44
door dirkske
yambo schreef:Kan je daar eens een foto van posten ? Zowel van de rubbers als van de draad aan de ECU ?Merci
Yambo
yambo schreef:Nog genen tijd gehad, jongens ?
Yambo
Als ik ze had, zou ik ze posten, maar ik heb de tijd nog niet gevonden, om de FJR te demonteren, zodat het inlaatspruitstuk zichtbaar en los komt. Reken op 1 ganse dag sleutelwerk, liefst bij droog weer, en een aangenaam temperatuurtje, mijn garage leent zich niet zo voor deze werken. Dan is het een fluitje van een cent, om de linkerkant ook even mee open te werken, zodat de ECU zichtbaar wordt.(er bestaan foto's van op het Net, zoek maar eens op BarbarianJumper).
De 'recentere' FJR's moeten inderdaad niet geknipt worden, maar mijne blauwe geschelpte stamt nog een oudere reeks.
Ik heb enkel een foto van de eigen CPU, daarop kun je zien dat hij geknipt is; voor het volledige verslag moet ik de boeken er ook bijnemen.
Deze foto stamt nog uit de tijd dat de verlichting defect was, en de ECU moest nagemeten worden.

Afbeelding

Geplaatst: 12 apr 2006, 19:28
door yambo
Merci Dirkske !