City Navigator V8

Rubriek voor alle onderwerpen met betrekking tot navigatie, GPS en gerelateerde onderwerpen.

Moderator: Abeloos

Dream
1300 cc
1300 cc

Bericht door Dream »

1 - nooit routes gemaakt in CN 6.0 downloaden naar je GPS waar reeds kaartmateriaal CN 8.0 op staat, altijd eerst route op je pc in mapsource laten herberekenen met wel te verstaan CN 8.0 aangeklikt
2 - OP mijn sp III staat herberekenen ook altijd uit, wijk vaak van route af om daarna terug op te pikken, krijg melding dan " van route " zelden gebeurt het dat hij toch opnieuw berekend, ten onrechte natuurlijk want deze optie staat uit, gebeurd dit toch geen probleem ( althans toch niet bij mij ) ik rij ff verder druk op knop route en stop de route, daarna terug de route oproepen en je krijgt ze terug zoals je ze hebt gedownload naar je GPS, je moet er altijd van uitgaan dat wanneer je route die je gemaakt hebt toch herberekend wordt deze totaal anders zal zijn

ps : iets wat ik altijd doe is nadat een route naar de GPS gestuurd is, deze op de GPS oproepen en kijken of er geen foutmelding komt, zo sta je niet voor een voldrongen feit op de dag dat je uw route wil gaan rijden, ze oproept en dan pas merkt dat er iets mis is :-)

groetjes, dream
den R1 zot
Clublid
Clublid

Bericht door den R1 zot »

Ik heb het een paar keer achter elkaar voorgehad in Frankrijk dat hij begon te herberekennen, alhoewel deze functie bij mij altijd uit staat.
Daar ik zelf de route had gemaakt wist ik waar ik moest zijn en na enige km's ging hij terug op het juiste pad.

Dus uw tipke had ik goed kunnen gebruiken.

Groetjes,

den R1 zot
Afbeelding
In Extremo
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door In Extremo »

Ook als de functie herberekenen uitstaat kan het zijn dat hij toch begint te herberekenen,
als je tegen de richting in rijdt, of bij haarspelbochtjes, lopen de wegen langs elkaar en door
de onnauwkeurigheid van het systeem lijkt het alsof je dezelfde weg terug rijdt met als gevolg een herberekening.

Groetjes,
Michel

* There are no strangers,
* Just friends who have never met !

* You might as well live before you die !
Gesloten