GPS Garmin Streetpilot III

Rubriek voor alle onderwerpen met betrekking tot navigatie, GPS en gerelateerde onderwerpen.

Moderator: Abeloos

Gesloten
Jos V

GPS Garmin Streetpilot III

Bericht door Jos V »

Hey Dirkske,

Ik heb sedert enkele maanden een 2de hands Garmin streetpilot III gekocht.
Ik heb deze al veel gebruikt in mijn auto. Ik kreeg deze echter niet aan de praat met batterijtjes.
Ik heb deze vandaag eens opengegooid. Er lag een klein vijsje los in het toestel.
Na dit vijsje terug op de juiste plaats geschroefd te hebben werkt de Gps wel op batterijtjes.
Nu wil ik proberen om de Gps te linken aan mijn PC.
Er is een kabel bijgeleverd om via een usb poort op mijn PC aan te sluiten. Dat lukt echter niet.
De versie van software, welke bij de GPS zit is MapSource - European City Navigator Version 4.00.
Ook een cd MapSource City Navigator Version 5 Update.
Beide cd's heb ik al ge?nstalleerd.
Heb jij enig idee hoe ik mijn GPS toestel kan linken aan mijn PC. Ik denk wel dat gij al wat ervaring hebt met dergelijke toestanden.
Ik hoop dat je me kan helpen.
Groetjes
Jos V
slurf
Clublid
Clublid

Bericht door slurf »

Beste, ik dacht te weten dat je ook een setup cd voor de streetpilot 3 nodig hebt, deze moet je eerst instaleren en daar zit normaal ook de instalatie of configuratie voor de usb poort, ook heb je nog een seriele (denk ik) kabel nodig.
Groetjes Slurf
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Jos, ik heb je email priv? beantwoord, ik had eerst de email en post gelezen, en daarna pas het forum fjrijders.
Als je de post integraal terugstuurt via mail, zal ik antwoord hier op plaatsen, zodat anderen er misschien ook iets nuttig uit kunnen halen.

Mvg
dirkske
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
Gesloten