bagster

Hier komen alle posts waar al lang geen reply meer op geweest is. Op verzoek kunnen ze terug op de juiste plaats worden geplaatst.

Moderator: Abeloos

Gesloten
Johan

bagster

Bericht door Johan »

Hallo,

IK zou me graag een Bagster aanschaffen, maar nu zou ik graag eens een fjr zien met bagster in het kleur silverstorm. Is er iemand :roll: :?

Groeten Johan
seabiker

Bericht door seabiker »

Hallo Johan,

Hier enkele foto's van FJR's met Bagster.

Afbeelding

Afbeelding

Ik zou effentjes proberen om te mailen naar Bagster. Naar mijn mening kan je de tankcovers bestellen in de kleur die je wenst.

www.bagster.com

Groetjes,
Seabiker
incognito
Clublid
Clublid

Bericht door incognito »

johan,
ik heb deze winter een bagster aangeschaft in de kleur van de moto, (jade groen) heb eveneens de bijbehorende tanktas genomen.Deze tanktas viel mij op ??n punt wat tegen,dat is de beperkte ruimte om je wegenkaart af te lezen.Heb alles aangekocht via mijn dealer
yamaha
1000 cc
1000 cc
Contacteer:

Bericht door yamaha »

De tas zelf valt inderdaad wat klein uit vergeleken met het model dat ik vroeger had.
FJR-Groetjes
Luc & Sabien
Afbeelding
Johan

Bericht door Johan »

Hallo,
een tanktas heb ik voorlopig niet nodig, de bagster zou dienen om lakschade te beperken. Maar de grote vraag blijft: is die te krijgen in silverstorm :roll: :?: Naar bagster heb ik al gemaild, maar zonder resultaat.( geen antwoord)
Johan
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

Hey Johan :wink:

De informatie die je nodig hebt kan je via je dealer bekomen, normaal gezien kan jij niet rechtsstreeks kopen bij de hoofdverdeler van bagster of je moet de volle pot betalen, ik heb daar persoonlijk geweest en heb het daar te horen gekregen :!:
De verkoper zei me, als je de aankoop regeld via je dealer kan je nog rekenen op een % en effectief ik heb toen 10% gekregen bij mijn dealer :shock:

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
seabiker

Bericht door seabiker »

@ Johan

Toch nog een foto gevonden van een Silverstorm met Bagster
Afbeelding

Groetjes,
Seabiker
Gesloten