K&N filter

Hier komen alle posts waar al lang geen reply meer op geweest is. Op verzoek kunnen ze terug op de juiste plaats worden geplaatst.

Moderator: Abeloos

Gesloten
speedy

K&N filter

Bericht door speedy »

Yo gasten,

Deze week was ik aan het rondneuzen op de K&N site. Straf spul als je dat allemaal leest. Heeft er iemand al zo'n luchtfilter en/of oliefilter zitten en wat is het effect in realiteit ? Is het de moeite om aan te schaffen ?

Bedankt alvast om te antwoorden

Speedy
ARTHUR
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Re: K&N filter

Bericht door ARTHUR »

speedy schreef:Yo gasten,

Deze week was ik aan het rondneuzen op de K&N site. Straf spul als je dat allemaal leest. Heeft er iemand al zo'n luchtfilter en/of oliefilter zitten en wat is het effect in realiteit ? Is het de moeite om aan te schaffen ?

Bedankt alvast om te antwoorden

Speedy

Hoi Speedy,

??n van de eerste dingen die ik doe als ik een motor koop is een k&n luchtfilter steken. Dit vooral omdat zo'n ding lang meegaat, even uitblazen en hij kan er weer 10000km tegen. Er is een klein verschil maar verwacht geen 50pk h? :wink:

grtzz
ROCO
75 cc
75 cc

Bericht door ROCO »

Hallo folks,

Zou ook graag een K&N luchtfilter plaatsen,maar waar kan ik dat ding aanschaffen en moet deze na reinigen ingespoten worden met luchtfilterolie :?:
Groetjes uit Evergem
ROCO

LITTLE THINGS MAKE LIVE JUST PERFECT !
speedy

Bericht door speedy »

Hallo Roco,

Je kan deze bestellen via het net of gewoon kopen in een motorparts winkel veronderstel ik.

Groeten

Speedy
FJR1300.RC
50 cc
50 cc

Bericht door FJR1300.RC »

Is er verschil in geluid met een K&N filter?
Hiermee bedoel ik, hoor je hierdoor meer het aanzuigen van de lucht.

Greets !
Gast

Bericht door Gast »

Ge moet eens rondneuzen op het pan european forum (http://www.pksolutions.nl/) onder ST1300 Techniek, topic groepsaankoop K&N. Daar is een groepsaankoop gedaan aan een zeeeeer interessante prijs (misschien kunnen jullie dit ook organiseren).
Groot voordeel is vooral dat je niet telkens een nieuwe filter hoeft aan te schaffen. Gewoon uitwassen en inolien met speciaal product en klaar. Qua vermogen zal je niet veel verschil merken en qua geluid ook niet echt.
Gesloten