Yo gasten,
Deze week was ik aan het rondneuzen op de K&N site. Straf spul als je dat allemaal leest. Heeft er iemand al zo'n luchtfilter en/of oliefilter zitten en wat is het effect in realiteit ? Is het de moeite om aan te schaffen ?
Bedankt alvast om te antwoorden
Speedy
K&N filter
Moderator: Abeloos
Re: K&N filter
speedy schreef:Yo gasten,
Deze week was ik aan het rondneuzen op de K&N site. Straf spul als je dat allemaal leest. Heeft er iemand al zo'n luchtfilter en/of oliefilter zitten en wat is het effect in realiteit ? Is het de moeite om aan te schaffen ?
Bedankt alvast om te antwoorden
Speedy
Hoi Speedy,
??n van de eerste dingen die ik doe als ik een motor koop is een k&n luchtfilter steken. Dit vooral omdat zo'n ding lang meegaat, even uitblazen en hij kan er weer 10000km tegen. Er is een klein verschil maar verwacht geen 50pk h?

grtzz
- FJR1300.RC
- 50 cc
Ge moet eens rondneuzen op het pan european forum (http://www.pksolutions.nl/) onder ST1300 Techniek, topic groepsaankoop K&N. Daar is een groepsaankoop gedaan aan een zeeeeer interessante prijs (misschien kunnen jullie dit ook organiseren).
Groot voordeel is vooral dat je niet telkens een nieuwe filter hoeft aan te schaffen. Gewoon uitwassen en inolien met speciaal product en klaar. Qua vermogen zal je niet veel verschil merken en qua geluid ook niet echt.
Groot voordeel is vooral dat je niet telkens een nieuwe filter hoeft aan te schaffen. Gewoon uitwassen en inolien met speciaal product en klaar. Qua vermogen zal je niet veel verschil merken en qua geluid ook niet echt.