Hallo,
K'heb weeral niet stil gezeten, Groepsaankoop acculaders OPTIMATE 3
Als ik aan 10 stuks kom is de prijs ongelooflijk: 45? stuk.
Normale gangbare prijs: +/- 60 ?
Dit is dus een toestel om je accu in optimale conditie te houden en mag gedurende maanden aangesloten blijven
Dus iedereen die ??ntje van doen heeft...
Groeten Johan
Bestelling 1 mag je alvast op mijn naam reserveren.
En bedankt dat je zo vlug op mijn vraag hebt gereageerd
Tip : kan je meteen misschien de aansluiting (cigarettenaansteker) zoals bij jou erbij bestellen ?
Ik zag die deze week ergens in een folder staan, ik weet de prijs niet meer maar ik heb een acculader die ik ook voor de wagen kan gebruiken, je kan nutteloos de spanning veranderen - wie heeft er nu nog batterijen van 6 volt ? - maar je kan ook de amp?res regelen wat wel nuttig is.
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
Zeer nuttig instrument !
Ik kan het iedereen aanbevelen, om een 'sigaretten-aansteker' op zijn moto te (laten) monteren. Niet enkel voor de rokers onder ons is die enorm nuttig, maar ook voor als je spanning nodig hebt, denk maar aan een klein lampje voor eventuele panne's. Diezelfde aanstekerplug kan gebruikt worden, om je moto te depanneren als je een platte batterij zou hebben.
Het is niet de bedoeling om effectief te starten met zo'n ding, daarvoor is het stroomverbruik nogal drastisch, maar als je beide motoren, (of een auto) verbindt, en je laat de batterij een kwartiertje opladen, ben je terug startklaar. In de depannage-kit van onze FJR zit een zelfgemaakte 'startkabel' van 5 meter met 2 sigarettenaanstekers.
Mijn eigenste sigarettenaansteker is dan nog eens speciaal voorzien van een electronische zekering die niet onderbreekt, maar de stroom (zowel in als uit) begrenst tot 10A.
Als je zo'n sigarettenaansteker gaat kopen, let een beetje op verschillende modellen die in de winkel verkrijgbaar zijn. De offici?le Yamaha-prijs bedraagt 82 euro, voor een superprofessioneel model. (Yamaha Telephone Charger noemt dat, inclusief bestaande zekering etc.)
Maar, er zijn andere merken en type's ook op de markt, een beetje rondhoren hier en daar bespaart je een hele brok !
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !
Hallo,
Indien er nog kandidaten zijn voor een acculader van OPTIMATE gelieven in te schrijven, de inschrijving wordt afgesloten op 15 november 2004
We zouden aan 10 stuks moeten geraken
Hebben reeds bestelling geplaatst:
pakske
firechief
gilber
dirk
eddy
Leo da...
...
Groeten Johan
Laatst gewijzigd door Johan op 15 nov 2004, 13:02, 3 keer totaal gewijzigd.
Johan schreef:Hallo,
Indien er nog kandidaten zijn voor een acculader van OPTIMATE gelieven in te schrijven, de inschrijving wordt afgesloten op 15 november 2004
Groeten Johan
Hoi Johan,
kan bij deze groepsbestelling ook de wandhouder voor deze oplader besteld worden?
Standaardprijs in NL is 13,95 Euro.
aditionele informatie:
De Optimate III is een gebruiksvriendelijke accudruppel-lader, waarmee je tevens een accutest kunt doen. Beveiligd tegen overladen en ompolen. Geschikt voor gel- en onderhoudsvrije accu?s.
Groeten Ruud WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
Dit enkel ter info(niet om onder jullie duiven te schieten,of hoe zeggen ze dit)
maar heb hier een paar prijzen die ietwat hoger liggen dan 45? maar wel zonder dat je er tien moet aanschaffen http://www.gsm.be/gsm/ProductInfo.aspx? ... From=Right <48.99 ?>
oftewel
Als kooptip voor de maand november kan je bij RAD terecht voor de Optimate batterijlader : nu tijdelijk aan de prijs van ?49 ipv ?57,50 ! Een "must" voor iemand die zijn motorfiets in de beste condities de winter wil doorloodsen. http://www.rad.be/
oftewel op deze plaatsen proberen nog een betere prijs af te dingen bij aankoop van 10 stuks ?
Hallo,
Ik heb ALLE dealers van OPTIMATE aangeschreven en dit was de goedkoopste 45? per 10 stuks. Je kan er inderdaad voor 48.99? maar nen euro is nen euro
Groeten johan
Hallo,
De bestelling voor de acculaders is afgelopen
Er waren geen 10 stuks maar we hebben toch, na een gesprekje met bakje koffie, de prijs van 45? bekomen. Waarvoor dank aan de firma MOTOPARTS te Wevelgem.