Topcase
Moderator: Abeloos
Topcase
Heb pas vernomen dat vanaf 15 november er een actie komt op de FJR ben dan ook van plan om er een te bestellen, tenzij er iemand een goede occasie weet staan. Mijn vraag is welke topcase??? en welke groote.
Is degene van givi de 54l aanvaardbaar te groot te klein???Of zijn er nog andere mogelijkheden alle info is welkom.
Is degene van givi de 54l aanvaardbaar te groot te klein???Of zijn er nog andere mogelijkheden alle info is welkom.
- FJR1300.RC
- 50 cc
Overweeg zelf op termijn ook misschien topkoffer aan te schaffen en plaatsen. Tot nu toe mij beholpen met bagage(d)rol
op rekje.
Info en reacties over verschillende types zou dus ook voor mij welkom zijn. Denk aan zicht, zeker verschillende types comfort duo?
(foto's diverse modellen reeds in gebruik bij FJR-rijders?)
Thanks
Greets!

Info en reacties over verschillende types zou dus ook voor mij welkom zijn. Denk aan zicht, zeker verschillende types comfort duo?
(foto's diverse modellen reeds in gebruik bij FJR-rijders?)
Thanks

Greets!
Hallo @FJR1300.RC,
heb ook eerst overwogen om topcase aan te kopen. Mijn voorkeur ging toen naar de Givi-maxi, daar krijgt ge 2 helmen in en in de originele van Yamaha maar 1 helm. Maar, vermits ik voorlopig toch maar alleen rij (zonder duo) vond ik de aanschaf voor mij alleen te duur. Heb dan een pracht van een bagagetas, merk Vanessa inhoud 50 liter, gekocht en ben daar zeer tevreden over.
Greetz,
Serge
heb ook eerst overwogen om topcase aan te kopen. Mijn voorkeur ging toen naar de Givi-maxi, daar krijgt ge 2 helmen in en in de originele van Yamaha maar 1 helm. Maar, vermits ik voorlopig toch maar alleen rij (zonder duo) vond ik de aanschaf voor mij alleen te duur. Heb dan een pracht van een bagagetas, merk Vanessa inhoud 50 liter, gekocht en ben daar zeer tevreden over.
Greetz,
Serge
één van de vier, dartagnan
Re: Topcase
Mag ik vragen welke actie precies, en de bronvermelding ?S-power schreef:Heb pas vernomen dat vanaf 15 november er een actie komt op de FJR ....
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Motorrijders doen het op kanaal 3 !
Op 15 november is het meeting voor alle erkende Yam dealers en daar word de actie besproken aangezien er nooit voorkeuren gepubliceerd worden omtrent dealers hou ik mij ook aan de regels en doe dat niet maar je zal er zelf wel snel achterkomen.dirkske schreef:Mag ik vragen welke actie precies, en de bronvermelding ?S-power schreef:Heb pas vernomen dat vanaf 15 november er een actie komt op de FJR ....
Ben zelf in blijde verwachting......
Op 15 november is het meeting voor alle erkende Yam dealers en daar word de actie besproken aangezien er nooit voorkeuren gepubliceerd worden omtrent dealers hou ik mij ook aan de regels en doe dat niet maar je zal er zelf wel snel achterkomen.
Ben zelf in blijde verwachting......[/quote]
laat s iet weten van zodra je meer weet..
Ben zelf in blijde verwachting......[/quote]
laat s iet weten van zodra je meer weet..

[quote="dartagnan"]Hallo @FJR1300.RC,
Greetz,
Serge[/quote]
wat is hun prijs normaal?
Greetz,
Serge[/quote]
wat is hun prijs normaal?
- FJR1300.RC
- 50 cc
Luc & Sabien,yamaha schreef:@FJR1300.RC
Niet tevreden van de bagagerol?
Heb rol dit jaar 2x week gebruikt. En ja...

Ook volle twee dagen mee in regen gereden en kleren (in de rol) bleven droog. (had wel beetje plaats over) omslag was 3x geplooid.
Enkel bevestiging 's morgends en 's avonds neemt tijd in, plus bedenking comfort voor duo beter met ruggesteuntopcase? (voor de lange ritten toch) snellere werk dient ze mooi aan te sluiten

Dartagnan,
Ben even snel wezen kijken

Heb wel ondertussen op de tank paar kleine krasjes

Greets!
of a la Dartagan : Greetz!