Topcase

Hier komen alle posts waar al lang geen reply meer op geweest is. Op verzoek kunnen ze terug op de juiste plaats worden geplaatst.

Moderator: Abeloos

Gesloten
S-power

Topcase

Bericht door S-power »

Heb pas vernomen dat vanaf 15 november er een actie komt op de FJR ben dan ook van plan om er een te bestellen, tenzij er iemand een goede occasie weet staan. Mijn vraag is welke topcase??? en welke groote.
Is degene van givi de 54l aanvaardbaar te groot te klein???Of zijn er nog andere mogelijkheden alle info is welkom.
FJRboy-dirk

Bericht door FJRboy-dirk »

Hoi,

ik gebruik de Givi Maxia (52 liter) samen met het Givi rekje en dit reeds 25000 km zonder problemen :wink:
FJR1300.RC
50 cc
50 cc

Bericht door FJR1300.RC »

Overweeg zelf op termijn ook misschien topkoffer aan te schaffen en plaatsen. Tot nu toe mij beholpen met bagage(d)rol :oops: op rekje.
Info en reacties over verschillende types zou dus ook voor mij welkom zijn. Denk aan zicht, zeker verschillende types comfort duo?
(foto's diverse modellen reeds in gebruik bij FJR-rijders?)

Greets!
yamaha
1000 cc
1000 cc
Contacteer:

Bericht door yamaha »

@FJR1300.RC
Niet tevreden van de bagagerol?
FJR-Groetjes
Luc & Sabien
Afbeelding
dartagnan
1300 cc
1300 cc

Bericht door dartagnan »

Hallo @FJR1300.RC,
heb ook eerst overwogen om topcase aan te kopen. Mijn voorkeur ging toen naar de Givi-maxi, daar krijgt ge 2 helmen in en in de originele van Yamaha maar 1 helm. Maar, vermits ik voorlopig toch maar alleen rij (zonder duo) vond ik de aanschaf voor mij alleen te duur. Heb dan een pracht van een bagagetas, merk Vanessa inhoud 50 liter, gekocht en ben daar zeer tevreden over.
Greetz,

Serge
één van de vier, dartagnan
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Re: Topcase

Bericht door dirkske »

S-power schreef:Heb pas vernomen dat vanaf 15 november er een actie komt op de FJR ....
Mag ik vragen welke actie precies, en de bronvermelding ?
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
S-power

Bericht door S-power »

dirkske schreef:
S-power schreef:Heb pas vernomen dat vanaf 15 november er een actie komt op de FJR ....
Mag ik vragen welke actie precies, en de bronvermelding ?
Op 15 november is het meeting voor alle erkende Yam dealers en daar word de actie besproken aangezien er nooit voorkeuren gepubliceerd worden omtrent dealers hou ik mij ook aan de regels en doe dat niet maar je zal er zelf wel snel achterkomen.
Ben zelf in blijde verwachting......
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Wij ook :wink:

Hou ons op de hoogte als je wil , een topcase is ook zo'n gegeerd artikel voor de FJR. Het minpuntje "slechts 1 helm" is al aangehaald, maar dat zou natuurlijk verzacht kunnen worden met een flinke korting. :lol:
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
junior
125 cc
125 cc

Bericht door junior »

Op 15 november is het meeting voor alle erkende Yam dealers en daar word de actie besproken aangezien er nooit voorkeuren gepubliceerd worden omtrent dealers hou ik mij ook aan de regels en doe dat niet maar je zal er zelf wel snel achterkomen.
Ben zelf in blijde verwachting......[/quote]

laat s iet weten van zodra je meer weet.. :wink:
junior
125 cc
125 cc

Bericht door junior »

[quote="dartagnan"]Hallo @FJR1300.RC,
heb ook eerst overwogen om topcase aan te kopen. Mijn voorkeur ging toen naar de Givi-maxi, daar krijgt ge 2 helmen in en in de originele van Yamaha maar 1 helm. Maar, vermits ik voorlopig toch maar alleen rij (zonder duo) vond ik de aanschaf voor mij alleen te duur. Heb dan een pracht van een bagagetas, merk Vanessa inhoud 50 liter, gekocht en ben daar zeer tevreden over.
Greetz,

Serge[/quote]

wat is hun prijs normaal?
FJR1300.RC
50 cc
50 cc

Bericht door FJR1300.RC »

yamaha schreef:@FJR1300.RC
Niet tevreden van de bagagerol?
Luc & Sabien,
Heb rol dit jaar 2x week gebruikt. En ja... :lol: in feite wel tevreden over.
Ook volle twee dagen mee in regen gereden en kleren (in de rol) bleven droog. (had wel beetje plaats over) omslag was 3x geplooid.
Enkel bevestiging 's morgends en 's avonds neemt tijd in, plus bedenking comfort voor duo beter met ruggesteuntopcase? (voor de lange ritten toch) snellere werk dient ze mooi aan te sluiten :oops: . (de duo!!)

Dartagnan,
Ben even snel wezen kijken :shock: , doch geen merk teruggevonden op rol. Is gewone zwarte met harde band om om te rollen met kliksysteem. Prijs (dacht rond 35?) Indien gewenst door iemand zoek ik juiste specificaties wel eens op van de rol.

Heb wel ondertussen op de tank paar kleine krasjes :( , oorzaak : tanktas. (merk Track ): is bevestiging met magneet flappen. Denk hiervoor nog op zoek te gaan naar een cover voor tank + tas. Andere rubriek echter denk ik om te plaatsen.

Greets!

of a la Dartagan : Greetz! :wink:
Gesloten