Quote !

Hier komen alle posts waar al lang geen reply meer op geweest is. Op verzoek kunnen ze terug op de juiste plaats worden geplaatst.

Moderator: Abeloos

Gesloten
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Quote !

Bericht door dirkske »

Beste forumgebruikers.

Als fervent forumgebruiker, valt het me op dat het forum steeds m??r en m??r gebezigd wordt. Ik kan dat alleen maar toejuichen, tenslotte dient het forum daar voor, het is de belangrijkste bron van informatie die we hebben. Maar om al die informatie overzichtelijk te houden, en al die teksten een beetje leesbaar te laten overkomen, zijn er enkele regeltjes die we zouden moeten hanteren zoals : Beperk het gebruik van de "QUOTE" knop. Als je graag iets of iemand wil quoten, dat mag, dat kan, maar haal enkel DAT stukje tekst eruit dat je wil aanhalen, en niet de hele posting. Je kan dat gemakkelijk doen door te quoten, en de tekst die je niet nodig hebt gewoon te deleten. (selecteren, en eruit knippen).

Probeer dubbele postings te vermijden. Je mag altijd nieuwe onderwerpen aanbrengen, maar als het onderwerp reeds aan bod is gekomen, of er bestaat al een posting over, borduur gewoon verder op hetgeen er al staat. Je bericht zal dan samen met de oude posting bovenaan verschijnen in de lijst, zodat iedereen kan zien dat er iets nieuws is bijgekomen.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
PC800
1300 cc
1300 cc

Re: Quote !

Bericht door PC800 »

dirkske schreef:Beste forumgebruikers.

................Probeer dubbele postings te vermijden. .............
Volgens mij bedoelt Dirkske met Quoten zoiets als hierboven :D

En van mijn kant een kleine aanvulling betreffende "dubbele postings":
gebruik de knop "Zoeken" bovenin het venster.
Vul een zoekterm/zoekwoord in en je zult verbaasd staan over het aantal keren dat je zoekterm al in dit forum te vinden is.
En borduur dan verder op hetgeen er al staat.
Groeten Ruud
WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
Gesloten