Mailproblemen

Alles wat met Update, wijziging of nieuws omtrent de website/forum heeft te maken. Bedoeld om de admin's onderling te informeren! Topic enkel toegankelijk voor Raad van Beheer.

Moderator: Abeloos

Gesloten
Firechief
1300 cc
1300 cc

Mailproblemen

Bericht door Firechief »

Heb vandaag opgemerkt dat ik geen mail meer krijg als er nieuwe leden zich registreren. Iemand iets veranderd in het plesk-panel of aan de mail-instellingen van de website?

Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman :D

Afbeelding
Abeloos
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Abeloos »

Bart,

Heb dat ook reeds gemerkt, ook gisteren toe ik een 2e account om te testen hag aangemaakt (Testrijder).
Zullen toch eens te rade moeten gaan bij Sly. Ik heb niets in de plex-gewijzigd.

Arne
Mvg, Abeloos :walk:
Afbeelding
Motorrijden is steeds een beetje reizen!
Dolf
1000 cc
1000 cc

Bericht door Dolf »

en ik zeker niet
Dolf
Mijn thuis is waar mijn
Mechelse herders wachten
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

Heb ook niets veranderd hoor :oops: en het is al een paar dagen dat ik geen mail meer toe krijg van postings op het forum :!:

Daar juist bij de eerste 2 postings die ik deed geen foutmelding meer maar nu is die er weer :?

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Abeloos
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Abeloos »

Hoe zit het bij jullie met de foutmelding :?:
Ik krijg nog steeds geen post van nieuwe gebruikers, jullie :?:

Abel.
Afbeelding
Firechief
1300 cc
1300 cc

Bericht door Firechief »

Nog steeds geen verandering hier. Ik vermoed dat de problemen komen omdat de site over haar maximum verkeers-limiet zit en dat zo de foutmeldingen gegenereerd worden. Als het na 1 januari verdwenen is moeten we het daarbij zoeken.
Het mailprobleem ligt vermoedelijk bij Sylvester die wss iets veranderd heeft in de instellingen om het mailformulier te kunnen testen, maar hier tast ik ook in het duister.

Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman :D

Afbeelding
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Postings dat er zich nieuwe gebruikers hebben geregistreerd of van topics waar in gepost is krijg ik ook nog steeds niet binnen :evil:
Wat de foutmelding betreft, hier heb ik soms problemen mee en dan weer niet, begrijp niet goed hoe dat mogelijk is :?
Als het is zoals Bart zegt door limiets overschrijding van verkeer, zou het dan niet steeds zo moeten zijn dat er altijd problemen zijn bij postings en niet af en toe :idea:

Hopelijk krijgen we dit snel opgelost want anders gaan de kikkers beginnen wippen en kwaken :kermit: :help:

Max 8)

Afbeelding
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Heb juist ondervonden bij een posting dat de tijd een grote rol speelt bij een foutmelding :shock:

Als ik iets post en dat gaat redelijk snel krijg ik geen foutmelding, duurd het iets te lang voor je de posting verzend heb je het vlaggen en krijg je de foutmelding :evil:

Misschien dat dit jullie op een idee kan brengen van waar de fout ergens zou kunnen komen :?:
Alle details kunnen hopelijk voor een oplossing zorgen he :smilebox:

Max 8)

Afbeelding
Abeloos
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Abeloos »

Het probleem heeft inderdaad met de 'Time-out' van de 'SMTP-server' te maken!
Je kan al dadelijk vaststellen als er lang op je posting wordt geknabbeld dat er een foutmelding volgt.
Laat ons hopen dat per 01/01/2008 het probleem is opgelost, dat het dus aan het data-volume ligt.

Abel.
Afbeelding
Gesloten