Is er iemand die ondervinding heeft of aangesloten is bij mobiele seingevers Had er graag iets meer van geweten . Ze werken wel samen met MRV voor de opleiding van wegkapitein . Heb ook al eens op hun site gaan zien maar had graag wat bevindingen van mensen die er al mee gewerkt hebben .
Grtjs Luc
Op 1 mei vertrek voor 5 dagen zwarte woud ,19 juli 6 dagen centraal massief ,25 juli nog een weekske Tjechie Joepie !
Lucske,
Dat is een heel sympathieke bende gedreven motorrijdende seingevers. Ik maak ze elk jaar mee op Sporthuis voor MS en die mensen kennen hun vak en zijn bovendien supervriendelijk.
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Julle schreef:Lucske,
Dat is een heel sympathieke bende gedreven motorrijdende seingevers. Ik maak ze elk jaar mee op Sporthuis voor MS en die mensen kennen hun vak en zijn bovendien supervriendelijk.
Julle
Klopt , volgend jaar ne keer meerijden met den bende van Hugo en kan je zien of het je ding is .
Ik kan hier enkel bijtreden wat voorgaande posters schrijven, gedreven mannen, een zeer goede organisatie, met enorm veel oog voor 'veiligheid' en je mag dat heel ruim nemen. Het houdt niet op bij de opleiding 'Wegkapitein', er wordt nog veel gesleuteld aan individuele opleiding. Ik heb in 2006 enkele keren meegereden, in 2007 is het er niet van gekomen omwille van diverse redenen, maar ik voorzie toch om volgend jaar terug van de partij te kunnen zijn, mits de gezondheid het toelaat. Mobiele Seingevers begeleiden niet enkel groepen , maar ook de begeleiding van veel wielerwedstrijden en loopwedstrijden zoals de triatlon , en dat is iets wat je normaal eigenlijk nooit niet kan meemaken als wegkapitein. Let op, Hugo is ne serieuze mens, hij pakt de zaken serieus aan en het motto "een woord is een woord" is heilig. En ik kan hem geen ongelijk geven.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !