omdat ik niet zeker ben dat zo een migsel op mijn 2001 past (andere benzinetank ) heb ik de vraag gesteld bij multido.
Ze gingen het nazien, ik wacht momenteel op antwoord. Als het 100% zeker is dat het past, dan zal ik zo ene bestellen.
Alhoewel het systeem van witse mij ook zeer bevalt (gezien op de oktoberrit).
Er is een andere adapter ook:
Deze komt bovenop de middelste gaten van de stuur hendels te staan en d.m.v. die langere bouten en busjes kan de zaak netjes gemonteerd worden. Een foto kan ik helaas niet laten zien daar ik op mijn '01 een stuurverhoger van Travelcomfort heb gemonteerd waardoor beide stuur hendels 5,5 cm meer naar buiten staan, precies zoals het huidige model en enkele voorlopers (weet niet meer in welk jaar ze dat veranderd hebben). Maar voorheen heb ik op deze manier gewerkt. Onderdelen te vinden bij MOTO2000, prijs adapter= ?70,00
Meer info: http://www.moto2000.be/siteramadapter.html http://www.moto2000.be/webtravelconfort.html
Laatst gewijzigd door Abeloos op 10 nov 2007, 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Mvg, Abeloos Motorrijden is steeds een beetje reizen!
Excuseer maar die Migsel ( dmv tankbouten ) werkt perfect op model 2003.
Heb die Migsel ook enige tijd geleden aangeschaft bij Moto2000,de aanduiding 'vanaf 2006' klopt dus niet.
Excuseer maar die Migsel ( dmv tankbouten ) werkt perfect op model 2003.
Heb die Migsel ook enige tijd geleden aangeschaft bij Moto2000,de aanduiding 'vanaf 2006' klopt dus niet.
Greetzzz,
Juist Ik heb deze staan op mijn 2005 FjrMarcel heeft dan weer 1 op zijn 2006
rcracer schreef:omdat ik niet zeker ben dat zo een migsel op mijn 2001 past (andere benzinetank ).
Greetz.
De inhoud van de tank is het zelfde gebleven over de jaren, ik vermoed ook de afstand tussen de tankbouten (niet zeker zelf nooit ne 2001 gehad) , efkes opmeten :... 5 cm
El Staff .[/b]
Laatst gewijzigd door El Staff op 10 nov 2007, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Zoals je ziet heb ik ook de migselsteun op een FJR model 2007. Ik vind het ideaal zo. Mooi in het midden geplaatst. Het zicht op de tellers blijft goed en zelfs een tanktas verhindert het zicht niet.
Groetjes,
Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.