Yamaha-days

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

Gesloten
FJbaRt
1300 cc
1300 cc

Yamaha-days

Bericht door FJbaRt »

Zoals velen onder jullie waarschijnlijk al zullen weten zijn er tijdens het weekend van 24 en 25 maart de Yamaha-days bij alle yamahadealers.
Dit is misschien een gelegenheid om ons eens te tonen bij onze verschillende sponsors. Trek jullie clubkledij aan en wip eens binnen bij de sponsors. Het zal zeker op prijs gesteld worden. We kunnen al zo weinig terug doen voor deze mensen.

CASET, ??n van onze sponsors, laat weten dat er op zaterdag 24 maart aan alle bezoekers de gelegenheid geboden wordt om kennis te maken met de producten van Starcom. Er zal vanaf 10:00 uur iemand van Starcom aanwezig zijn om de nodige uitleg te geven en eventuele vragen te beantwoorden. Wie interesse heeft voor een intercomsysteem kan misschien van deze gelegenheid gebruik maken om zich eens te informeren.

CASET kondigde mij ook aan dat alle FJRijders binnenkort van nog betere voorwaarden zullen kunnen genieten bij de aankoop van banden voor onze FJR. Gewoon zeggen dat je lid bent van de FJRijders en de korting zal toegekend worden. Het loont zeker de moeite :!:

Groetjes,

Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
Dolf
1000 cc
1000 cc

Bericht door Dolf »

Hoy Bart

Kun je mij eens laten weten hoe de clubkledij eruit ziet en doe er indien het gaat enkele foto's bij. In mijn herstelperiode schuim ik zowat iedere dag het forum af en dit is het eerste dat ik verneem dat er clubkledij bestaat.

Groetjes

Dolf
Flitser
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door Flitser »

@Dolf,

alles over de clubkledij is te vinden op volgende link:
http://fjrijders.net/forum/viewtopic.php?t=2576&start=0

De kledij is te bekijken en te bestellen op volgende link:
http://www.spreadshirt.net/shop.php?sid=190697

Groetjes Flitser
FJbaRt
1300 cc
1300 cc

Bericht door FJbaRt »

Dankuwel @flitser
Je ziet Dolf, je wordt hier altijd snel geholpen :wink: .

Groetjes,

Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
Dolf
1000 cc
1000 cc

Bericht door Dolf »

Hallo Bart en Flitser

Bedankt voor de info

Dolf
janeman
125 cc
125 cc

Bericht door janeman »

zijn er leden met een starcom advance die tevreden zijn?
die ook in het bezit zijn van een ptt aangesloten op de starcom?
nog straffer, zijn er mensen bij wie het werkt?
toestellen terug gezonden naar Engeland, komen terug met extra condensators om zogezegde stroompieken op te vangen, allemaal zonder resultaat.
Het probleem doet zich blijkbaar alleen maar bij fjr voor
Ik ben ondertussen aan, ik denk mijn 6de starcom bezig en ik heb er nog geen.
niemand die weet vanwaar het komt zelfs de invoerder zit met zijn handen in het haar
wat zeg ik in het haar, ze worden gewoon in de lucht gestoken met de woorden '' ik kan je niet helpen, ik weet niet vanwaar het probleem komt,
als er deze week niks degelijks uit de bus komt ga ik andere instanties inschakelen om de volledige terug betaling te eisen kabeltjes,extra filters, plaatsing enz. inbegrepen
nb. alles werd netjes geplaatst door een yamaha officiele daeler, fouten dus uitgesloten.

lijkt een straf verhaal, maar is wel de waarheid,
Koboloi
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Koboloi »

@janeman,

Ik heb reeds sedert begin dit jaar een starcom advance ge?nstalleerd.
De verbinding met duo is zeer goed, alsook de ontvangst van de gps en simpele mp3-speler.
Ik kan evenwel geen vergelijking trekken met andere systemen. Of de starcom nu beter of slechter is dan een autocom of baehr weet ik niet.
Groot nadeel ten opzichte van andere systemen zijn de stekkers (aansluitingen).
Deze van starcom zijn mini en gevoelig. Ik heb reeds enkele malen de pinnetjes moeten rechtduwen.
Tot snelheden van 130 ? 140 km / u ongeveer verlopen de gesprekken met duo en de beluistering van muziek probleemloos.
Een 2-tal maand geleden heb ik bijkomend een pmr aangesloten. Hier zijn nog wat problemen, niet zozeer voor mij, maar voor de andere bikers.
Zij ontvangen mijn gesprekken met heeeeeel veeeeeel geruis.
Persoonlijk denk ik niet dat de starcom dit probleem veroorzaakt. Ik denk hier eerder aan een antenne-probleem.
Wat de aansluiting betreft, heb ik de starcom van stroom voorzien via het achterlicht (zowel + als -).
Ik heb geopteerd voor de gemakkelijkste weg, doch zou aanraden om de stroom rechtstreeks af te nemen van de batterij.

Wat bedoel jij eigenlijk met die "stroompieken" :?:

Michel
" This time is the only time we get. So we enjoy our graphite FJR "
janeman
125 cc
125 cc

Bericht door janeman »

Koboloi,
alvast bedankt voor je reaktie
bij mij werkt het gewoon niet, eerst viel alles weg boven de 2000 toeren na plaatsing van filter wordt dat 3000 toeren,dan lijkt het erop dat het opgelost is
maar na gebruik van ptt is hij gewoon naar de knoppen
ik heb vandaag nog kontakt gehad met beide en over 14 dagen gaan ze samen de instalatie opnieuw fantsoenlijk bekijken
ik ben dus in blijde verwachting
ik ga dus nog even wachten met stappen te ondernemen, ik spreek me ook niet uit over wie of wat hier fout is
ik wou eigenlijk alleen weten of er nog mensen zijn met een dergelijk probleem, en hoe ze het eventueel opgelost hebben
grtz jan
spider
Clublid
Clublid

Bericht door spider »

@ janeman,
Ben ook een klein twee jaar in het bezit van een starcom advance en tot hier ben ik er zeer te vreden van GPS als MP3 speler werken prima alsook de verbinding met duo verloopt zeer goed heb wel en klein beetje geruis in de achter grond en zoals Michel zegt zeer gevoellig aan de stekkers.

Groetjes Rudy
janeman
125 cc
125 cc

Bericht door janeman »

maar hebben jullie een ptt push to talk
bij mij hebben ze ook het achterlicht als stroombron genomen.
Ze weten echt niet vanwaar het komt
ik ben benieuwd wat het gaat worden
Koboloi
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Koboloi »

janeman schreef:maar hebben jullie een ptt
Inderdaad - PTT-03 van Starcom

Michel
" This time is the only time we get. So we enjoy our graphite FJR "
spider
Clublid
Clublid

Bericht door spider »

@ janeman,
Ik heb geen ptt bij mij is hij aangesloten rechstreeks aan de batterij.

Rudy
Dolf
1000 cc
1000 cc

Bericht door Dolf »

Hallo

Op 1 oktober 2007 was ik uitgenodigd bij YAMAHA D'Ieteren te Wauthier-Braine op de Police-days infosessiedag.
Tijdens mijn bezoek zag ik daar een grijskleurige FJR staan die volledig was omgetoverd tot flitsmoto.
De moto werd besteld door het politiekorps van Sint-Niklaas. Uiterlijk is er niets aan te zien. Dus wees op je hoede als je in Sint-Niklaas komt en je gevolgd wordt door een FJR - rijder. Het zou dus wel eens kunnen dat ze van je rijkunst een filmpje aan het maken zijn, en dat je achteraf je kunsten eens mag komen bekijken op het beeldscherm dat verborgen zit in de topcase. Dus ! ! ! ! ! . . . . . . . .
Mijn thuis is waar mijn
Mechelse herders wachten
Gesloten