Ik ben blij dat ik met jullie toch wel enige kilometers mocht vreten.
In de toekomst ben ik er zeker van dat we je nog zullen zien, want uitstel is geen afstel.
Veel plezier met de kweek van 'FJR01', of heb je een andere naam ?
Tot in den draai !
Suzuki GS850G, Suzuki GSF1200N, BMW R1150GS, Yamaha FJR1300A
Hallo Hans,
Dan toch een beslissing moeten nemen, spijtig maar als het moet zou ik deze ook zo genomen hebben.
Nu enkele jaren sparen en dan kan je er zo weer invliegen.
Hierboven is reeds alles gezegd denk ik.
Hans het gaat je goed en doe de groeten aan Anja.
Marcel & Annick
Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
Ik breng jullie even op de hoogte dat Anja morgenavond binnen moet.
Donderdagmorgen zal onze dochter geboren worden dmv keizersnede.
Meer nieuws dus donderdagavond laat.
Groetjes,
Hans
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..." www.coppenshans.be
Hoi Hans
Zeg donderdag is het mijn verjaardag
Als we elkaar nog eens zien dan moeten we er ??n of meerdere op drinken
Wens u vrouw alle sterkte toe
GRRRR Frans
als ik de motor start moet het voor 200km zijn(lach)
Hey Hans en Anja , proficiat met de geboorte van jullie .Geniet er met volle teugen van want ze zijn sneller groot dan je denkt . Hopelijk zien we jullie nog eens ergens verschijnen met de kleine spruit op een of andere bijeenkomst van FJRijders zodat we het kleintje eens kunnen bewonderen .
Hans ik zal je volgende week nog wel bellen om af te spreken , nu zal je je handen wel vol hebben met het vrouwtje te verwennen en de kleinste van de familie te vertroetelen.
Grtjs Luc & Sonja
Op 1 mei vertrek voor 5 dagen zwarte woud ,19 juli 6 dagen centraal massief ,25 juli nog een weekske Tjechie Joepie !
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, eveneens dikke felicitaties aan het vrouwke.
Na het zien van de foto's denk ik dat het tijdelijke afscheid van de moto in het niets verdwijnt als ge ziet wat er in de plaats is bijgekomen.
Vele schoone momenten met de nieuwe spruit toegewenst
Arne
Mvg, Abeloos Motorrijden is steeds een beetje reizen!