Afsteller hoogte bestuurderszadel

Hier kan je terecht voor alle topics omtrent toebehoren, accesoires. Heb je vragen of nieuwe ontdekkingen, laat het onder deze rubriek na

Moderator: Abeloos

Gesloten
Dolf
1000 cc
1000 cc

Afsteller hoogte bestuurderszadel

Bericht door Dolf »

Hallo

Verleden week heb ik na mijn polsbreuk nog eens geprobeerd te rijden met mijn tweedehands aangekochte FJR A bwj 2006(Ocean depth blue)
Onderweg ondervond ik dat het zadel te laag stond. Thuis gekomen wilde ik het zadel verhogen en toen merkte ik dat de afsteller voor de hoogte van het bestuurderszadel niet aanwezig was.(zie handleiding blz 3-21 tekening linker bovenhoek).Ik ben een manneke van 1,89 m groot en de knietjes begonnen wat pijn te doen.
Weet er iemand waar ik aan zo'n afsteller kan geraken. Heb al enkele mailtjes verzonden naar enkele winkels van YAMAHA maar krijg geen antwoordt. Eventueel de kostprijs van zo,n afsteller graag.

Groetjes

DOLF
Mijn thuis is waar mijn
Mechelse herders wachten
Julle
Clublid
Clublid

Bericht door Julle »

Dolf,
Je kan dit normaal bestellen bij je dealer

Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Dolf
1000 cc
1000 cc

Bericht door Dolf »

Hallo Julle

Ik heb het via een email trachten uit te leggen aan iemand van Felix & Jos maar deze beweerde dat ik mijn zadel dan niet kon vast zetten.Ik zal op hun vraag ingaan en eens tot daar rijden, dan kunnen ze het met eigen ogen zien.
Alvast bedankt.

Dolf
Mijn thuis is waar mijn
Mechelse herders wachten
Dolf
1000 cc
1000 cc

Bericht door Dolf »

Hallo

Zadelhoogte probleem is opgelost. Ben zelf tot bij Felix & Jos gereden om mijn uitleg te doen. Er stond een moto versie 2007 binnen. Heb de afsteller van deze nieuwe moto mee gekregen. Eens thuis heb ik de afsteller op hoogste stand geplaatst. Het rijden is nu stukken beter.

Dolf
Mijn thuis is waar mijn
Mechelse herders wachten
Julle
Clublid
Clublid

Bericht door Julle »

Dolf,
Het is inderdaad dat zwart rubberen stuk, dat je kan verplaatsen, dat je nodig hebt. Allez weer een probleem opgelost maat
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Gesloten