En dat het werkt dat kunnen jullie testen op het fjr-treffen op 25 april. Voor diegenen die overtuigd zijn kunnen er daarna eentje bestellen aan de prijs van maximum 7?
Johan schreef:De goedkoopste cruiscontrol aller tijden!!
En dat het werkt dat kunnen jullie testen op het fjr-treffen op 25 april. Voor diegenen die overtuigd zijn kunnen er daarna eentje bestellen aan de prijs van maximum 7€
Groeten johan uit moen
Effe uitproberen en goed bekijken dan kunnen we overgaan tot aankoop, maar goedkoop is het alleszins wel
Magnun, ik zie dat ge van de antwerpse omgeving bent ... het is misschien het best dat ge gewoon ne keer de westvlaamse uitleg lijf aan lijf hoort, over de 'catring' ... 't is de moeite. Ge zult wel zien, de 25?ste, als ge erbij bent
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !
IK zou wel een tipje van de sluier willen oplichten maar Johan was zo vriendelijk om mij een foto op te sturen maar de tekst stond erop en het fotootje was hij klaarblijkelijk vergeten.
't is nu al den tweeden die nog nie bekomen is van vrijdagavond.
Johan schreef:De goedkoopste cruiscontrol aller tijden!!
En dat het werkt dat kunnen jullie testen op het fjr-treffen op 25 april. Voor diegenen die overtuigd zijn kunnen er daarna eentje bestellen aan de prijs van maximum 7?
Groeten johan uit moen
Hey Johan
Jawel hoor mensen, geloof mijne beste maat zijn woorden maar want zijne cruiscontol werkt wel echt en het zal wel de goedkoopste zijn allertijden ook, ik heb de eer gehad om het als eerste te kunnen bewonderen en ik vind het een fantastishe uitvinding
Groetjes maatje en wij zien mekaar morgen h?
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Hallo,
'tis juist seabiker, ben nog niet bekomen van vrijdag, thans, zat was ik niet zo veel zulle!
'tzat misschien te veel drank in uw sausse
ondertussen heb ik je de foto al doorgestuurd hoop ik
Groeten johan
Ja jongens, meisjes en iedereen die op de vergadering was.
Ik heb toen de kok hem eventjes omdraaide een flesje drank in de saus gedaan.
Ja hoe kon ik nu weten dat in het flesje strohrum (80?) zat.
Dus aan alle mensen met een kater oeps sorry.
De volgende keer moet je me maar terug beet nemen met drank
dirkske schreef:Magnun, ik zie dat ge van de antwerpse omgeving bent ... het is misschien het best dat ge gewoon ne keer de westvlaamse uitleg lijf aan lijf hoort, over de 'catring' ... 't is de moeite. Ge zult wel zien, de 25?ste, als ge erbij bent
Dirkske,
Ik ga dat zeker proberen te regelen maar met mijn beroepsbezigheden is dat niet zo simpel. Dienstverwisselingen zijn bij ons schering en inslag dus het zal op het laatste moment zijn...
Wanneer dit zo is zal ik wel weten waar en wanneer er voor de Antwerpse rijders wordt afgesproken.
Doei
Zoals beloofd heffen wij hier een tipje van de sluier.
Hier is ie dan, de goedkoopste cruise control ter wereld. Ontwerp door onze eigenste Groepsaankoper Johan van Moen.
hallo koekenbakker,
ik heb de standaard stuurbalansen op mijn stuur, maar ik draai de zwang (ring) van op mijn gas naar de buitenkant toe. Dit gaat perfekt.
Demonstruktie de 25? april
groeten johan
Ikzelf heb de Catring als gezien en met deze zal ik maar de eerste zijn die 2 stuks besteld bij onze groepsaankoper. We zullen wel wachten tot na de rit van 25 april, zo kan Johan de bestelling groeperen, wij zullen hem kunnen gebruiken op 7 juni want dan rijden we 900 km tot bij mijn zus.
Alles goed en wel, maar is € 7,00 voor een rubber O-ringetje, dat in de winkel maar "een paar" eurocenten kost, niet een beetje veel van goede, Johan? Ik wil je handeltje niet bederven, maar die ringetjes liggen bij mijn werkgever als grijpvoorraad in het magazijn.
Toon
een gewone o-ring past niet want het rubber is te hard. Heb ik trouwens zelf uitgetest. De enige goede o-ring is die van CATPILLAR.
Als er iemand weet wat die ringetjes kosten...Ik wel. Maar als er iemand goedkoper kan aanraken , geen probleem. Hier is het bestel nr.
Catpillar 8M 4991 - O-ring
Ge weet toch dat ge door stelen je werk kan verliezen h?
Het is zeker niet de bedoeling om daar enen eurecent aan te verdienen. Mijn naan is immers JOHAN.....
Laatst gewijzigd door Johan op 21 mar 2004, 09:07, 1 keer totaal gewijzigd.
De term 'grijpvoorraad' komt bij ons op de afdeling ook voor.
Het is een verzameling veelgebruikt standaardmateriaal dat vrij beschikbaar is buiten de magazijnuren, waarvoor men telkens geen magazijnier of portier moet oproepen om de deur te openen.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !
Dank u Dirkske voor de uitleg ivm 'grijpvoorraad'
Walrus zal dit wel niet slecht bedoeld hebben, wij in W-VL gebruiken het woord grijpvoorraad niet dus gaan we het letterlijk vertalen hetgeen dan een voledig andere betekenis heeft.
Ja, zo erg is dit ook niet onze Nederlandse vrienden verstaan waarschijnlijk ook niet alles wat wij uitkramen.
Ik gebruikte de o-ring al een tijdje om een betere grip op de draaiknop van mijn Throttlemeister (mechanische cruisecontrol) te hebben met je handschoenen aan.
Toon