Motortreffen cafe "De Palm"
Moderator: Abeloos
Motortreffen cafe "De Palm"
Hallo,
Op zondag 6 mei 2007 is het weer zover, 8ste motortreffen van cafe "De Palm". Cafe "De Palm" vind je op de markt te Londerzeel. Ook dit jaar is het weer een Ardennenrondrit van ongeveer 400km. Inschrijving tussen 8u00 en 10u30 en de opbrengst is ten voordele van "HACHIKO" (opleiding geleidehonden).
Voor de mensen die al eens deelnamen aan dit gebeuren weten dat de ardennenrit altijd dik in orde is, dus ik zou zeggen allen daarheen.
Groetjes Flitser
Op zondag 6 mei 2007 is het weer zover, 8ste motortreffen van cafe "De Palm". Cafe "De Palm" vind je op de markt te Londerzeel. Ook dit jaar is het weer een Ardennenrondrit van ongeveer 400km. Inschrijving tussen 8u00 en 10u30 en de opbrengst is ten voordele van "HACHIKO" (opleiding geleidehonden).
Voor de mensen die al eens deelnamen aan dit gebeuren weten dat de ardennenrit altijd dik in orde is, dus ik zou zeggen allen daarheen.
Groetjes Flitser
Het Palmtreffen is elk jaar weer een fantastische rit op roadbook, meestal in de Ardennen. Inschrijven kan de dag zelf in cafe DE PALM, Markt, 28 te Londerzeel (vlak naast de kerk) tussen 8 u en 10.30 u. Na het einde van de rit is er mogelijkheid tot het nuttigen van lekkere ribbetjes met toebehoren.
Julle
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways

zeg(schrijf) maar hoe laat in Londerzeel.
Tom

FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Wie gaat er mee?
morgen om 9H30 present
nu vlug tentje bij??n rapen, opzetten in Londerzeel en dan vanavond naar 't clubhuis.
Tom

nu vlug tentje bij??n rapen, opzetten in Londerzeel en dan vanavond naar 't clubhuis.
Tom

Wie gaat er mee?
Wie gaat er mee?
Yo mannen (en vrouwen)...ondertussen thuisgekomen van een knappe Palmrit. Hebben ons goed geamuseerd, Soeske reed goed!
Hebben jullie nog zien voorbij snorren toen wij op een terras zaten v??r Havelange.
Zijn niet meer naar Londerzeel getrokken maar recht naar huis gereden...
Had op deze motor geen GPS en heb daarom misschien niet "wildgereden"...wel wildgeplast!
Groetjes en tot binnenkort, wellicht opnieuw met de FJR!
Danneke.

Hebben jullie nog zien voorbij snorren toen wij op een terras zaten v??r Havelange.
Zijn niet meer naar Londerzeel getrokken maar recht naar huis gereden...
Had op deze motor geen GPS en heb daarom misschien niet "wildgereden"...wel wildgeplast!
Groetjes en tot binnenkort, wellicht opnieuw met de FJR!

Danneke.

De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
He gasten,
Jullie hebben nog de ribbetjes gemist en ik moet zeggen het was af. Ribbetjes gemarineerd of gewoon gegrild met drie sausjes + een gans bord gemixte sla en gebakken patatjes. Rit was ook dik in orde.
@ Flitser, ge hebt dat prima gedaan maat en aan alle anderen bedankt voor het leuke gezelschap.
@ Danneke, gij rijdt met uw Nicole van d'??n caf? naar de andere zeker?
Julle
Jullie hebben nog de ribbetjes gemist en ik moet zeggen het was af. Ribbetjes gemarineerd of gewoon gegrild met drie sausjes + een gans bord gemixte sla en gebakken patatjes. Rit was ook dik in orde.
@ Flitser, ge hebt dat prima gedaan maat en aan alle anderen bedankt voor het leuke gezelschap.
@ Danneke, gij rijdt met uw Nicole van d'??n caf? naar de andere zeker?
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
-leuke rit met goede voor-rijder
Flitser
-lekkere ribbetjes aan "den ariv??"
-mooi T-schirt, maar 't spant een beetje
('t zal van die ribbetjes zijn)
-tof gezelschap
@ El Staff: thanks voor het aan bod, maar 't was te laat
Tom

-lekkere ribbetjes aan "den ariv??"
-mooi T-schirt, maar 't spant een beetje

-tof gezelschap

@ El Staff: thanks voor het aan bod, maar 't was te laat
Tom

Wie gaat er mee?
Wie gaat er mee?
- koekenbakker
- 1000 cc
- Contacteer:
jow ,
heb onverwacht ook deelgenomen en 't is me bevallen!
moest nog nodig de rest van mijn "gewone" pilot road oprijden om gauw een nieuwe ct2 te kunnen plaatsen( achterband)
flitser heeft da voortreffelijk gedaan, merci
aan de anderen merci dak er mocht bijzijn
julle en lieve, mocht ge gepaniekeerd hebben zondagmorgen mijn excuus, en bedankt voor de koffie.
heb onverwacht ook deelgenomen en 't is me bevallen!
moest nog nodig de rest van mijn "gewone" pilot road oprijden om gauw een nieuwe ct2 te kunnen plaatsen( achterband)
flitser heeft da voortreffelijk gedaan, merci
aan de anderen merci dak er mocht bijzijn
julle en lieve, mocht ge gepaniekeerd hebben zondagmorgen mijn excuus, en bedankt voor de koffie.

Saluu De Bakker

Leuk souvenierke gekregen van die rit, namelijk;
geflits in Eghezee om 10h45.
76 waar 50 mocht, terug-gebracht op 70. prijs: 150?
Tom 
geflits in Eghezee om 10h45.
76 waar 50 mocht, terug-gebracht op 70. prijs: 150?

Wie gaat er mee?
Wie gaat er mee?