Nieuwe firmware 3.30 voor de zumo

Rubriek voor alle onderwerpen met betrekking tot navigatie, GPS en gerelateerde onderwerpen.

Moderator: Abeloos

Gesloten
FJRrider38
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Nieuwe firmware 3.30 voor de zumo

Bericht door FJRrider38 »

Heren, dames, het is zo ver
Het herberekenen kan uitgeschakeld worden in de zumo.
Update naar 3.30 ASAP ;-)
Jihaaaa
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
FJRmart
75 cc
75 cc

Bericht door FJRmart »

mooi Hans , ga meteen proberen. :D :D :D
FJRrider38
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Het leuke is dat je kan kiezen voor prompted. Je kan dus kiezen op het moment zelf wat ie moet doen, herberekenen of niet.
Mooie zet van Garmin en hier gaan heel wat zumo gebruikers gelukkig mee zijn.

Groeten,

Hans
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
pnobels
Clublid
Clublid

Bericht door pnobels »

als ze nu nog eens het geluid opkrikken is iedereen tevreden...
FJRrider38
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

pnobels schreef:als ze nu nog eens het geluid opkrikken is iedereen tevreden...
Ik heb geen problemen met mijn geluid.
Op forum.gps.nl staan versterkte geluidsbestanden voor de mensen die het volume te laag vinden.
www.coppenshans.be
FJRmart
75 cc
75 cc

Bericht door FJRmart »

Heb met de audio ook geen problemen, ik heb zelfs nog twee streepjes over :D

Wat wel een probleem is de laatste weken is dat ik geen gegevens van de zumo kan ontvangen in mapsource. Sturen gaat wel maar ontvangen niet.

Volgens mij ging het bij een van de vele updates ergens mis, Hans weet jij geen oplossing als garmin en FJR techneut??

groet Martain
FJRrider38
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

FJRmart schreef:Heb met de audio ook geen problemen, ik heb zelfs nog twee streepjes over :D

Wat wel een probleem is de laatste weken is dat ik geen gegevens van de zumo kan ontvangen in mapsource. Sturen gaat wel maar ontvangen niet.

Volgens mij ging het bij een van de vele updates ergens mis, Hans weet jij geen oplossing als garmin en FJR techneut??

groet Martain
welke versie van MP heb je?
6.12.3 mag ik hopen?
www.coppenshans.be
pnobels
Clublid
Clublid

Bericht door pnobels »

die had ik ondertussen ook al staan... maar dat is geen oplossing voor het afspelen van MP3's... Ik gebruik momenteel de Streetpilot III kabel, hopelijk brengt de 'echte Autocom Zumo' kabel enig soelaas...
FJRrider38 schreef:
Op forum.gps.nl staan versterkte geluidsbestanden voor de mensen die het volume te laag vinden.
FJRrider38
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

pnobels schreef:die had ik ondertussen ook al staan... maar dat is geen oplossing voor het afspelen van MP3's... Ik gebruik momenteel de Streetpilot III kabel, hopelijk brengt de 'echte Autocom Zumo' kabel enig soelaas...
FJRrider38 schreef:
Je kan met het gratis programma MP3gain en hele bib met MP3 een streepje volume bijgeven
:-)
www.coppenshans.be
FJRmart
75 cc
75 cc

Bericht door FJRmart »

Hans

De nieuwste inderdaad de 12.3 MP. In het begin liep ie wel maar nu zegt ie dat er geen gegevens staan op de zumo. Data sturen gaat wel.

Ergens zal er iets mis zijn met een of andere update van de laatste weken, maanden.

Heb vannacht meermaals geinstalleerd en gewist en geupdate maar niets, instellingen nagezien maar nop :cry:

HELP :D :D :D :D

groet Martain
pnobels
Clublid
Clublid

Bericht door pnobels »

Wanneer je de Zumo via de usb kabel aansluit op de computer, zie je dan in de verkenner twee extra driveletters? Een voor de Zumo zelf en een voor de sd kaart lezer van de Zumo? Indien ja, kun je op beide lezen/schrijven?

Btw, voor de geinteresseerden... de 4 GByte sd kaart vandaag in de Carrefour te koop voor 39 euro werkt op de Zumo (ze werkt wel niet op de kaartlezers van mijn beide pc's maar wellicht kunnen die dan geen SDHC aan)...

- Peter -
FJRmart schreef:Hans

De nieuwste inderdaad de 12.3 MP. In het begin liep ie wel maar nu zegt ie dat er geen gegevens staan op de zumo. Data sturen gaat wel.

Ergens zal er iets mis zijn met een of andere update van de laatste weken, maanden.

Heb vannacht meermaals geinstalleerd en gewist en geupdate maar niets, instellingen nagezien maar nop :cry:

HELP :D :D :D :D

groet Martain
FJRmart
75 cc
75 cc

Bericht door FJRmart »

Peter,

eenmaal de map ZUMO met bestanden , de andere gewoon station aanduiding met de inhoud van de sd kaart.

Ik kan op beide lezen en schrijven , alleen lezen vanuit Maps gaat niet . geeft aan de er tracks of routes zijn.

Ik hoop dat er heeft iemand een oplossing heeft.

groet Martain
pnobels
Clublid
Clublid

Bericht door pnobels »

Je connectie met de Zumo lijkt in orde te zijn... Waarschijnlijk gaat je Mapsource de mist in (misschien na de installatie van Mapsource een ander stuk software geinstalleerd dat dll files overschreven heeft?).
Ik zou er alles van Garmin afgooien (via start->configuratie->software) en dan rebooten. Na de reboot met je originele Mapsource cd de software opnieuw installeren (unlockcodes opnieuw nodig!!) en daarna de updates uitvoeren naar de laatste versie... 15 minuten werk...

- Peter -
FJRmart schreef:Peter,

eenmaal de map ZUMO met bestanden , de andere gewoon station aanduiding met de inhoud van de sd kaart.

Ik kan op beide lezen en schrijven , alleen lezen vanuit Maps gaat niet . geeft aan de er tracks of routes zijn.

Ik hoop dat er heeft iemand een oplossing heeft.

groet Martain
FJRrider38
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Je kan eerst eens proberen van de usb driver terug te plaatsen, te downloaden op de website van Garmin.
www.coppenshans.be
FJRmart
75 cc
75 cc

Bericht door FJRmart »

Alles geprobeert
verwijderen -reboot en opnieuw installeren.
usb update geeft al een foutmelding
faq van gamin bied weinig soelaas, heb mail gestuurd naar Garmin , als er mensen zijn die betere ideen hebben, wacht niet en laat het weten

thanks

Martain
Gesloten