model 2006 & Laminar lip

Hier kan je terecht voor alle topics omtrent toebehoren, accesoires. Heb je vragen of nieuwe ontdekkingen, laat het onder deze rubriek na

Moderator: Abeloos

Gobelijn
1300 cc
1300 cc

Bericht door Gobelijn »

Klopt,

en dan nog op een "vreemd" scherm van Givi.

Het past volgens mij op alle gelijkaardige schermen volgens mij, als het maar ongeveer dezelfde breedte heeft en bovenaan niet teveel naar voor is omgekruld.

Leo.
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
BUTCH
75 cc
75 cc

Bericht door BUTCH »

Ok bedankt voor de reactie! :wink:
Suzuki RF 600, Suzuki 1300 GSX R , Suzuki 600 GSX R, Yamaha FJR 1300A, Yamaha FJR 1300A..... gaaaaaaaaaaaaaazzzzz!
bgey
50 cc
50 cc

Bericht door bgey »

Nog een vraagje voor de laminar lip gebruikers: :)

Ik vraag me af of je met de laminar lip nog steeds wind in je gezicht hebt. Want ik wil wel van het gebulder af, maar ik voel deze zomer toch nog graag een verfrissend windje op m'n gezicht.
Gobelijn
1300 cc
1300 cc

Bericht door Gobelijn »

Je kan nog steeds je scherm laten zakken h?, ik ben daarjuist effe om een nieuwe antenne geweest, met het scherm naar beneden, over de secundaire baantjes.
Lekker windje in mijne smoel.
Ander voordeel : scherm een beetje omhoog, en met het vizier open. heerlijk heerlijk....

Van gebulder heb je trouwens alleen last op de snelweg, en daar hoef ik echt geen "briesje" in mijn face : ofwel niks, ofwel een heuze storm op uw smoel, dat zijn daar de twee enige alternatieven.
of je zou met een stormwind, in de rug ( ! ) moeten rijden.

Leo.
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
Gesloten