ARDENNENRIT 1 APRIL

Hier vindt u alle tours, meetings en ritten van niet specifiek FJR1300 clubs

Moderator: Abeloos

FJRrider38
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door FJRrider38 »

Julle, ik kan wel niet mee wegens andere verplichtingen maar ben altijd ge?nteresseerd in de route ;-)

Groeten,

Hans
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
Pakske
75 cc
75 cc

Bericht door Pakske »

Al eens nagekeken of die route van de Julle in mapsource niet de vorm van een vis heeft :?: :D :D :D :D :D

@Julle,
is het dezelfde route als de vorige keer of is het een andere. Als het een andere is stuur ze dan maar door, we zien wel of ik daar in Bierge zal staan ?
CU
Pakske
Flitser
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door Flitser »

All? mannen tot morgen, ik zal er zijn :!:

En Julle ik breng je zonnebescherming mee :glasses7:

Groetjes Flitser
Pakske
75 cc
75 cc

Bericht door Pakske »

:sad2: spijtig genoeg kon ik er niet bijzijn vandaag, deze morgen te lang moeten werken. Het zal voor nen volgende keer zijn :salute:
TOMH
1300 cc
1300 cc

Bericht door TOMH »

Ziezo terug thuis
jammer dat ik niet kon uitrijden, maar toch 650km vandaag
thanx :thumbright: Julle voor de mooie rit en begeleiding
thanx :thumbright: Motorist voor de begeleiding
:hello2: @ alle anderen

en nu vlug gaan werken voor.... (jullie weten het wel)

Tom :P
FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Gobelijn
1300 cc
1300 cc

Bericht door Gobelijn »

Ook niet kunnen uitrijden, zeg mensen eten juliie eigenlijk wel ?
Ik heb niemand meer gezien vanaf 14:00 toen volgde ik een kopel wildrijders die geen 5 km na elkaar de route bleven volgen..
uiteindelijk besloten om dan maar zelf de route te blijven volgen, maar waarschijnlijk zijn de anderen ergens gaan eten net toen we van "het rechte pad" zijn afgeweken.

De pot is ondertussen nog altijd (on)veilig bij mij,

tot de volgende trip h?, 't was heel schoon, maar nogal lang voor mij, en zeker voor de barones, die is "geradbraakt" zegt ze.
vergeet mij niet te verwittigen om de pot mee te brengen, ik zou niet willen dat er dorst wordt geleden...
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
danneke
1300 cc
1300 cc

Bericht door danneke »

Leo die wildrijders zullen wij wel geweest zijn...ik zag jou een aantal km volgen en toen ineens was je ribbedie! Waarschijnlijk een dot gas gegeven toen wij een klein weggetje indraaiden (volledig volgens ONZE route)! Hebben je daarna niet meer gezien en hebben op een terras in La Roche toch wel heel lang gewacht! En heu...nee, wij hebben niet gegeten...daarom staat de frietketel al te pruttelen, de rest ook...wij dachten dat we de anderen nog gingen inhalen zodat we samen konden "lunchen" maar zij waren ACHTER ons! Zo zie je maar! Ne Fazer moet 3x tanken tegen wij 1x en zo geven wij HEN het nakijken! Wat kan het leven mooi zijn! :D :D

Op dat T-kruispunt meenden we te hebben begrepen dat je riep dat je motor was omgevallen maar dat alles ok was??!

@Julle
Bedankt voor de rit he maat! Goe geamuseerd, altijd samen met Rudy (Spider) en Marie-Rose gereden.
Meer moet dat allemaal nie zijn, niks gepland, alleen de rit uitgstippeld, niet proefgereden, geen stops voorzien (we zien wel)...goe gedaan!
Heb jullie na de 2de stop niet meer gezien maar DAT moet kunnen! Ieder zijn tempo en plezier! Tof!

Groetjes en tot de volgende,
Danneke.
8)
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
spider
Clublid
Clublid

Bericht door spider »

Hallo Julle
het was weer eens een mooie dag vandaag hier heb je een paar foto's ervan
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

op dat terrasje dacht danneke toch dat hij nog op zijne moto zat zeker kan je zien op de 4de foto:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

groetjes Rudy&Marie-rose
Flitser
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door Flitser »

Ziezo ook goed thuis gekomen na een leuke dag :!:

Julle het was een prachtige rit, heb ervan genoten :thumbright: en Motorist het was een leuk tempo :thumbleft:

@Gobelijn,
jammer dat wij U niet meer gezien hebben, nu hebben wij van heel de dag niet meer kunnen drinken wegens geen geld meer :( :D

@Danneke & Spyder,
ook jammer dat wij elkaar niet meer tegen zijn gekomen :( je ziet dat het niet gemakkelijk is als er een Fazer in het gezelschap is :D

Bedankt iedereen voor een toffe dag, dit is voor herhaling vatbaar :!:

Groetjes Flitser & Nathalie
Julle
Clublid
Clublid

Bericht door Julle »

Hoi de gasten
Ook terug thuis en alles OK behalve mijnen achterband. Van de week vlug andere sloefkes laten zetten. Routeke was idd prachtig. Deze gaan we zeker nog eens bollen dit seizoen. Aan iedereen bedankt voor het gezelschap en aan onze Motorist nen dikke proficiat om mijn taak als voorrijder eens over te nemen. Prachtig tempo.

@Gobelijn
Hou die pot nog maar efkens, met de interest die erbij komt kan je binnenkort een chineeske ofzo betalen

Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Motorist
1300 cc
1300 cc

Bericht door Motorist »

Zoals al gezegd een heel schoon route, dees gaan we nog verschillende keren rijden, heel veel afwisseling.
Merci Julle voor t geleverde werk.
K heb heel groten honger, en dorst, wa wilt ge als ze er mee de pot vandoor gaan, heel den dag op droog zaad gezeten.

Iedereen bedankt voor den heel prettigen dag, iedereen kontent, zo te lezen, wat kunnen we nog meer wensen.

Tot de volgende
Snorry
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Snorry »

Hoi de mannen,

Ook terug thuis van een dagje Ardennen en zoals ik reeds melde hier op het forum, jaja we zijn elkaar tegengekomen. :shock: verschillende keren zelfs :D wel steeds in tegenovergestelde richting. :P En de uitslag van vandaag, :!: :?:

And the winner is:
Op de eerste plaats GOBELIJN :cheers: , en op meer dan 6 km achterstand gans het bendeke. :?: :!: :twisted: jaja goe gezien :!:

Red Bull.....euh......de pot geeft je vleugels :D :D :D

Prachtig weer, mooi omgeving, een geslaagde dag,

Groetjes, :wink:
Snorry
Op rechte stukken rijden andere misschien sneller
Koboloi
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Koboloi »

Hahoi beste vrienden,

Eveneens terug van een verkenning route in Ardennen.
:? Verbazend hoeveel gekenden wij tegenkwamen, :roll: altijd in tegengestelde rijrichting.

@Gobelijn,
Wij zijn jou zelfs 2 X gekruist op een half uur tijd.
De tweede maal volgde jouw groep zelfs meer dan 2 km verder op de N889.

Om af te sluiten kwam "Julle" en zijn groep :o juist toe aan onze laatste stop (Eghezee).
Sorry Julle, maar onze pot was juist opgesoepeerd, wij konden jou niets lenen :D :D :D

Zo zie je maar, onze Ardennen zijn klein, onze club is groot :naka: .

Zo te hebben gehoord en te hebben gelezen, het was voor allen een fantastische dag, en dat is het allerbelangrijkste.

Groetjes,
Koboloi
" This time is the only time we get. So we enjoy our graphite FJR "
Gesloten