Hoi Danneke,
Op deze link kan je zien wat de laatste versie van de firmware en webupdater zijn
http://www.garmin.com/support/collectio ... 0-00232-10
Update Unit Software with WebUpdater
Use WebUpdater to automatically keep your operating software current.
Additional Software
USB Drivers Ver. 2.2.1 as of Mar 26, 2007 Download
Unit Software
StreetPilot III Ver. 2.80 as of Aug 12, 2004 Download
Jammer genoeg maken ze voor ons sp III gebruikers geen updates meer sinds 12 augustus 2004
Je kan gewoon op je sp III nakijken welke versie van firmware ( unit software ) er op staat dan hoef je niet de moeite te doen om je gps aan te sluiten, de juiste poortinstelling te kiezen ( zoeken ) om dan te laten controleren via de garminsite of de laatste versie op je gps staat, soms zijn er ook problemen met de firewall omdat deze zowel naar buiten als naar binnen moet geraken, simpel in dubbele richting dus, indien je dit probleem zou hebben kan je altijd je firewall uitzetten en nogmaals proberen
Wat reeds hoger vermeld is ivm de mapsource software 6.12.2 is jou reeds gelukt, jij kan nu ook in lagere versies opslaan
Opgepast voor gebruikers met een lager OS de laatste versie van mapsource heeft geen ondersteuning meer voor bvb windows 98 gebruikers, ik weet het nu niet meer of dit ook het geval is voor win millenium, 2000, enz....., ik ben een XP en win98se gebruiker en heb dus onthouden wat nodig is
Ik hoop je wat bijgebracht te hebben
Groetjes, Dream