K1200GT

Wel eens zin om met een andere motor te rijden. Pen hier uw bevindingen van uw testritten neer.

Moderator: Abeloos

Gesloten
den R1 zot
Clublid
Clublid

K1200GT

Bericht door den R1 zot »

Effe melden dat ik nu een paar keer met de BMW K1200GT heb mogen rijden en euh....

Tijdens de eerste korte sprintjes had ik zoiets van wauw jaa da is het! :D
Snel op de gas en sportief aanvoelen en rondscheuren da duur ding.
De in optie verkrijgbare ESA vering stond er ook op en dat werkt bangelijk goed moet ik zeggen.
De zadel en handvatverwarming werkte ook lekker. :lol:

Dus dat eerste ritje smaakte naar meer....

Dan een paar dagen later een iest langer ritje in de regen op verschillende goede en slechte wegen. :? :?

Awel s? voor ne moto van 17.500 euro zonder opties mogen ze de injectie wel eens degelijk maken. :evil: :evil:
50, 70, 90 of 120, deellast is gewoon niet te doen. 1tje of twee hoger helpt niet om de gas te kalmeren.
Zo hyperaktief dat die gas is.... :shock: nog maar denken dat je.......
En er zijn er die in motoren en toerisme schrijven dat de injektie een beetje last heeft van een on-off....
Understatement van het jaar mijn gedacht! (Die worden volgens mij betaald door BMW).

Knappe moto de BMW 1200 GT maar een kl... injektie.... en dat voor 17.500 Eurokes... neen bedankt.
Afbeelding
webcommerce
125 cc
125 cc

K1200GT

Bericht door webcommerce »

Is een bekend probleem van heel de K1200 reeks.
Ze hebben nu pas het probleem opgelost met de release van de K1200R Sport.
Heb er al verschillende testen van gelezen en ze zijn het er allemaal over eens dat hij nu perfect loopt.
BMW gaat deze update doorvoeren op de andere modellen. Voor de reeds rondrijdende machines is (of komt) er een update beschikbaar.
Ik heb alvast een testrit gevraagd met deze nieuwe K1200R Sport. je kan daar een carbon onderbuikje voor krijgen waardoor hij echt wel af is.

Groetjes[/img]
Droom en realizeer je dromen, zonder dromen ben je hersendood. (Onestep Lifestyle)
Gesloten