Bij de sponsors langs rijden is idd een goed idee, (je weet nooit waar het goed voor is) maar moeten we dan niet zorgen dat we die in de voormiddag passeren? De motorzaken die ik ken zijn in de namiddag gesloten...
Je zal de rit wel met TomTom gemaakt hebben. Dat maakt dat we in 1 groep moeten rijden?
Ik vind het in ieder geval een goed idee! Als ik die dag vrij ben (ik bevestig nog) rijd ik zeker mee!
Groetjes,
Danneke.
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
Geen dealer ritje of yamaha days voor mij dit jaar, dat zelfde weekend moet ik een concertje spelen
(zaterdag ?n zondag)
Ik zal dan maar een eigen ritje naar mijn eigen dealer rijden (kortste tijd , voorkeur autobanen)
om nieuwe banden te steken en onderhoud 20.000km te laten doen.
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
was dat helemaal vergeten dat wij daar ook aan deelnamen.kunnen we afspreken aan het clubhuis om samen naar ginder te rijden als dat goed is voor u laat maar iets weten en om welk uur dat we samen komen zal zaterdag ook bij rudax langs komen want men vrouw moet toch werken
was dat helemaal vergeten dat wij daar ook aan deelnamen.kunnen we afspreken aan het clubhuis om samen naar ginder te rijden als dat goed is voor u laat maar iets weten en om welk uur dat we samen komen zal zaterdag ook bij rudax langs komen want men vrouw moet toch werken
groeten Rudy
@ Spider,
We zullen met dit verder afspreken in de topic "Kempenrit 25 maart 2007"
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Ik zal helaas moeten afzeggen voor zaterdag. Ik moet zeker al tot de middag werken .
Ik ben wel van plan om in de namiddag nog eens binnen te wippen bij Caset en mogelijks ook nog bij Hautekiet.
Ik zie jullie misschien daar.
Groetjes,
Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
Net wakker en opgestaan 't was gisteren laat...in feite was't vanmorgen vroeg...pintje gedronken en daardoor TEVEEL uiitgelegd!
Ik zie nog wel welke sponsor ik vandaag vereer met een bezoek.
Tot straks misschien.
Danneke.
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...