Ardennenritteke
Moderator: Abeloos
Ardennenritteke
Hallo mannen,
Morgen goed weer, dus een Ardennenritteke doen zeker.
Samenkomen aan de Carestel in Bierges/Wavre tussen 9u en 9.15u. Koffieke drinken en bollen. Als er iemand de rit wil laat maar iets horen dan stuur ik ze vanavond nog door
En nu commissiekes doen voor het vrouwke he mannen
Julle
Samenkomen aan de Carestel in Bierges/Wavre tussen 9u en 9.15u. Koffieke drinken en bollen. Als er iemand de rit wil laat maar iets horen dan stuur ik ze vanavond nog door
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Re: Ardennenritteke
Ik rijd morgen een ardennenrit mee met Emiel (MAG).Julle schreef:Hallo mannen,
Julle
Waarom komen jullie ook niet om 09.15 uur aan de SuperGB in Tongeren?
De rit gaat over durbuy richting St-Hubert en terug via Huy.
Groeten,
Hans
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
Hoi Julle,
Ga morgen ff met mijn Nicole mijn nief machien inrijden. (ik ga niet met mijn nief Nicole mijn machien inrijden
Ik zal je de ardennenrit direct doorsturen.
Wij gaan dat op ons gemakske doen, hier en daar eens stoppen en de turbulente voorbije week even vergeten (zorg voor ouders met eentje in de kliniek en eentje bij mij thuis.) Wij willen door het toeristische tempo dat we morgen gaan rijden zeker geen blok aan jullie been zijn. Het tempo van Spider ken ik niet maar dat van jou en Ivo w?l
Misschien komen we elkaar wel ergens tegen, wij rijden in de buurt van Dinant.
Groetjes,
Danneke.
Ga morgen ff met mijn Nicole mijn nief machien inrijden. (ik ga niet met mijn nief Nicole mijn machien inrijden

Ik zal je de ardennenrit direct doorsturen.
Wij gaan dat op ons gemakske doen, hier en daar eens stoppen en de turbulente voorbije week even vergeten (zorg voor ouders met eentje in de kliniek en eentje bij mij thuis.) Wij willen door het toeristische tempo dat we morgen gaan rijden zeker geen blok aan jullie been zijn. Het tempo van Spider ken ik niet maar dat van jou en Ivo w?l

Misschien komen we elkaar wel ergens tegen, wij rijden in de buurt van Dinant.
Groetjes,
Danneke.
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
- den R1 zot
- Clublid
- koekenbakker
- 1000 cc
- Contacteer:
Julle,
Stuur ook maar door naar hier
Na een maand geen FJR is het weer hoog tijd om terug te gaan rijden.
De knie lijkt goed genezen te zijn, ben gisteren ook gaan rijden een klein toerke en dat lukte toch goed.
En na een maand thuis op de zetel te hebben gekampeerd wordt het tijd om weer een frisse neus te halen
.
Groetjes Flitser
Stuur ook maar door naar hier

Na een maand geen FJR is het weer hoog tijd om terug te gaan rijden.
De knie lijkt goed genezen te zijn, ben gisteren ook gaan rijden een klein toerke en dat lukte toch goed.
En na een maand thuis op de zetel te hebben gekampeerd wordt het tijd om weer een frisse neus te halen

Groetjes Flitser

Een algemene tankbeurt

Goed opletten. De eerste gepubliceerde foto van onze motorist zonder sigaret.

Een paar sfeerbeelden
Voila gasten, weer veilig thuis. Aan allen bedankt voor het gezelschap. Ik heb me in ieder geval weer reuze geamuseerd.
Julle
Hoihoi,
Fijne rit, aan goed tempo! We hebben er van genoten Julle, willen graag op de hoogte gehouden worden als je er nog eens op uit trekt!
Julle en Jo hadden er al ne vriend gevonden, de chef kok in La douce France, hij bakte ook worstjes in een klein panneke
Bedankt aan alle deelnemers voor de leuke dag
Greetz uit Dendermonde, Mariano & Nathalie
Fijne rit, aan goed tempo! We hebben er van genoten Julle, willen graag op de hoogte gehouden worden als je er nog eens op uit trekt!
Julle en Jo hadden er al ne vriend gevonden, de chef kok in La douce France, hij bakte ook worstjes in een klein panneke

Bedankt aan alle deelnemers voor de leuke dag

Greetz uit Dendermonde, Mariano & Nathalie
Veilig weer thuis en douchke gepakt + wijntje met geitekazeke!...Ik lijk wel een jeanet met mijn verkleinwoordjes.
@Julle: mij een jeanet noemen en mijn Nicole "schat"...wacht maar! Er staat nog wat op de stoof!
Iedereen bedankt voor het toffe gezelschap! We hebben er allebei van genoten!
Voor ardennenrittekes zijn wij altijd wel te vindenekes...
Nicole & Danneke.

@Julle: mij een jeanet noemen en mijn Nicole "schat"...wacht maar! Er staat nog wat op de stoof!
Iedereen bedankt voor het toffe gezelschap! We hebben er allebei van genoten!
Voor ardennenrittekes zijn wij altijd wel te vindenekes...
Nicole & Danneke.

De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
He Danneke dat van die "Jeanet" dat was niet gemeend he....................."schat" echter???danneke schreef:.
Nicole & Danneke.
Julle
- koekenbakker
- 1000 cc
- Contacteer:
als oppwarmer voor wat komen moet, was dit een aardig begin, heel rustig tempo ( op basis van vorige ritten met 't bendeke, al zat de staat van de wegen daar voor een heel stuk tussen) desondanks mij goe geamuseerd.
op naar eenvolgende
@ julle
bedankt voor de uitnodiging!
ooit waart ge een klein manneke
nu zijt ge groot in uw daden!!!!
op naar eenvolgende

@ julle
bedankt voor de uitnodiging!
ooit waart ge een klein manneke

Saluu De Bakker