Wegkapitein voor het goede doel

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

slurf
Clublid
Clublid

Wegkapitein voor het goede doel

Bericht door slurf »

Een vraagje :?:

op 3 juni organiseerd Essers transportbedrijf Genk een truckrun voor gehandicapten, en zij zoeken nog wegkapiteins voor het begeleiden van de trukkers :!: een beloning is er niet alleen de tevrede gezichtjes van de gasten. Zij die zich geroepen voelen om deel te nemen :?: laat een berichtje.
Dezelfde dag kan men ook deelnemen aan een motorrit (roadboek) en eventueel een 4x4 (zelf meebrengen)treffen, hievoor wordt wel een bijdrage gevraagt.

Dank bij voorbaat
groetjes Slurf
El Staff
Banned User

Bericht door El Staff »

Indien in het bezit van 't 'roos' papierke aanwezig.

El Staff.
Afbeelding
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

Eerst slagen in onze cursus "WegKapitein" en dan kunnen we iets laten weten he Slurf :idea:

Groetjes,

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
FJRrider38
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door FJRrider38 »

FJR-Freak Max schreef:Eerst slagen in onze cursus "WegKapitein" en dan kunnen we iets laten weten he Slurf :idea:

Groetjes,

Max 8)
Idem voor mij, anders graag.
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
Snorry
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Snorry »

@ Roger,

3 juni is vrij dus mag je mij bij de deelnemers zetten. Ik wil vooral die tevreden gezichtjes van die gasten zien :shock:
Ook Sandra, btw een gediplomeerde wegkapitein, zal present zijn.
:director: Opgepast, zij gaat dat allemaal in goede banen leiden. (of is dit met lange ij :D :D ) met hare wit-rode pannenkoek. :headbang:

Mvg, :wink:
Luc & Sandra
Op rechte stukken rijden andere misschien sneller
witse
Moderator
Moderator

Bericht door witse »

Als ik ook geslaagd ben mag je mij er ook bij zetten , maar eerst de kursus gaan volgen he.

Grtjs Luc
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Ik kom helpen Roger, laat maar op tijd iets weten.

Met een goede voorbereiding en briefing, zijn we al een heel eind in de goede richting.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
Motorist
1300 cc
1300 cc

Bericht door Motorist »

Het is nog vroeg om nu al definitief te beslissen, maar als t een bikke mee zit kom k ook.
Julle
Clublid
Clublid

Bericht door Julle »

He Slurfke
Het is idd nog vroeg maar normaal kom ik ook af. Mocht er toch iets tussenkomen dan laat ik wel op tijd iets weten

Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
slurf
Clublid
Clublid

Bericht door slurf »

He mannen,
bedankt voor het reageren :!: van zodra ik meer gegevens heb :?: zal ik ze op het forum zetten. Ik weet al wel dat we met een andere motorclub zullen samnwerken en dat het over een 60 trukkers zal gaan, en de afstand is niet zo groot (70 km), waarvan een gedeelte autostrade.

groetjes Slurf(ke)
In Extremo
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door In Extremo »

Motorist schreef:Het is nog vroeg om nu al definitief te beslissen, maar als t een bikke mee zit kom k ook.
Idem voor mij, maar zal proberen de datum vrij te houden.

Groetjes,
Michel

* There are no strangers,
* Just friends who have never met !

* You might as well live before you die !
witse
Moderator
Moderator

Bericht door witse »

Hey Slurf weet je al iets meer voor die rit ondertusen , en zijn er nog wegkapiteins nodig dan kom ik ook naar daar.

grtjs Luc
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Hier zal nog deftig gebriefd moeten worden ....
Zeker op tijd iets laten weten Rogerke.
N 51°6.165 E 4°20.060

Afbeelding
slurf
Clublid
Clublid

Bericht door slurf »

Hallo mannen , van zodra ik meer gegevens heb zal ik ze doorspelen, ik weet wel dat de wegkapiteins met een ansdere groep zullen moeten samenwerken, is dat voor jullie geen probleem ? het is die groep die het werk zou verdelen :!:

groetjes Slurfke

ps: heb zopas vernomen dat volgende week meer details zullen worden gegeven, zodus nog even geduld.
slurf
Clublid
Clublid

Bericht door slurf »

hallo wegkapiteins in spe 8) zullen nog even gedult moeten hebben voor verdere informatie :? de verandwoordelijke persoon is voor het moment onbereikbaar :cry: . Van zodra ik iets meer weet laat ik het weten. Weet al wel dat de dag zelf ook nog gebrieft gaat worden, maar ik zelf heb toch ook liever van iets vroeger te weten wat ons te doen staat 8) , ook ga ik proberen om de route op GPS te krijgen(zetten met eventueel de knelpunten) dat is voor de GPS bezitters dan toch wat gemakkelijker nietwaar.
groetjes Roger
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Rogerke, al nieuws gehoord ?
N 51°6.165 E 4°20.060

Afbeelding
slurf
Clublid
Clublid

Bericht door slurf »

@dirkske en andere,
vanavond zal ik meer weten, ik zal vragen dat de verandwoordelijke rechtstreeks op dit forum reageerd, zo is het direkter nietwaar.
Groetjes Roger
slurf
Clublid
Clublid

Bericht door slurf »

Just terug van de vergadering :wink: en dat heeft het volgende opgebracht :!: ni veel maar het is dan ook voor het goede DOEL :!: deelnemers(wingmannen) krijgen twee drankjes en hopelijk veel :?: :?: :?: .
Zij die wensen deel te nemen, gelieve uw naam kenbaar te maken en van hen wordt verwacht dat zij de derde juni om 11.30 terplaatse aanwezig zijn :!: dan wordt er een briefing gegeven door de verantwoordelijke. De rit zelf zal ongeveer 80km lang zijn en een 60 tal trucks lang zijn :lol: , de bedoeling is dat buiten de wingmannen die zullen vooraf gegaan worden door twee tourguides, er om de tien trucks een aantal motorijders zullen rijden, de reden waarom zal den derde juni gezegd worden. Is nu voor van minder belang daar wij toch als wingmannen zullen worden ingezet :!: .
Zodus, wie doet ermee :?: effe naam opgeven en zij worden dan op datum verwacht.
Adre's : Essers Transport
Transportlaan 4
3600 Genk

Groetjes Roger
ps: zal proberen om de rit op GPS te krijgen, is altijd gemakkelijker nietwaar :wink:
slurf
Clublid
Clublid

Bericht door slurf »

@ kandidaat wegkapiteins :wink:
heb vandaag het parcours gereden dat de trukkers gaan gebruiken 8) en dit op GPS gezet. Zij die intresse hebben laat mij een seintje :!: eventueel kan ik het roadboek ook bezorgen.

groetjes Roger
ps: de wegkapiteins krijgen van mij na het treffen de lange rit op GPS en het roadboek :wink:
witse
Moderator
Moderator

Bericht door witse »

Hey Slurf is het de bedoeling dat we gewoon tussen die vrachtwagens mee de rit rijden om de boel een beetje bij elkaar te houden of is het om wegkapitein te zijn :?:

Grtjs Luc
Op 1 mei vertrek voor 5 dagen zwarte woud ,19 juli 6 dagen centraal massief ,25 juli nog een weekske Tjechie Joepie !
Gesloten