Forum profiel aangepast

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

Kujaku
125 cc
125 cc

Forum profiel aangepast

Bericht door Kujaku »

Naar aanleiding van de vraag om ons profiel op het forum aan te passen heb ik dit maar eens grondig aangepakt.
De banaan is eindelijk verdwenen en vervangen door mijn laatste aankoop van mijn ander hobby.
Het email adres is nu niet meet van het type hotmail maar een .be
En de flip is geen flip meer maar Kujaku naar de naam van de vis.

groeten ex flip

Kujaku
Liever een slippertje dan een schuiver.
danneke
1300 cc
1300 cc

Bericht door danneke »

Heb eveneens mijn profiel bijgewerkt, zoals het hoort met een echt e-mailadres.
Het sympsonneke werd vervangen door de knapste smoel van de FJR-rijders 8)

Groetjes,
Danneke.
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
FJRrider38
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door FJRrider38 »

Er hangt hier opeens een reukje, worden jullie dat ook gewaar :D :D :D :D
OOOOH Danneke, sorry ik had je niet gezien. :twisted: :twisted: :twisted:
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
Firechief
1300 cc
1300 cc

Bericht door Firechief »

Alvast bedankt aan de mensen die de aanpassingen gedaan hebben aan hun profiel zoals werd gevraagd in de verstuurde mail. Dat julle een voorbeeld mogen zijn voor de rest en dat dit alvast een goed voornemen mag zijn voor het nieuwe jaar.

Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman :D

Afbeelding
danneke
1300 cc
1300 cc

Bericht door danneke »

shadowrider38 schreef:Er hangt hier opeens een reukje, worden jullie dat ook gewaar :D :D :D :D
H?la Hanske! Pas op h? makker of ik steek u in de Flame Box!!

:D :D

Groetjes,
Danneke.
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
FJRrider38
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

danneke schreef:
shadowrider38 schreef:Er hangt hier opeens een reukje, worden jullie dat ook gewaar :D :D :D :D
H?la Hanske! Pas op h? makker of ik steek u in de Flame Box!!

:D :D

Groetjes,
Danneke.
GRIJNS :D :D :D
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Wat is er mis met een hotmail-adres ?
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
Firechief
1300 cc
1300 cc

Bericht door Firechief »

Op zich is er niets mis met een hotmail-adres. Wel is het zo dat vele mensen zich wegsteken achter een hotmail-adres en dit gebruiken om zichzelf toegang te verschaffen tot vele sites waar men dient te registreren. We hebben echter geen probleem met de anonimiteit van onze leden en respecteren dat, maar de leden die wensen anoniem te blijven kunnen zich evenzeer een mailadres aanmaken bij hun provider waardoor ze hun echte naam niet hoeven prijs te geven of voor de optie kiezen in hun profiel om hun mailadres niet weer te geven..
Bedoeling van deze vraag is ook het uitsluiten van Bot's die zich automatisch registreren en komen spammen op ons forum, door het uitsluiten van registraties van mensen met een mailadres dat eindigt op .com (waaronder ook de hotmail dus) Wanneer we dit dus doen zal er ook minder spam in de mailboxen vallen van onze leden en kunnen we tal van ongewenste gasten uit ons ledenbestand houden. Kortom een maatregel die iedereen ten goede zal komen, zoals er nog vele zulen komen en waar wij het begrip van onze leden moeten voor vragen. Alvast ??n van onze goede voornemens voor het nieuwe jaar.

Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman :D

Afbeelding
Firechief
1300 cc
1300 cc

Bericht door Firechief »

Bij deze nogmaals de mail die naar iedereen gestuurd geweest is. Voor de nieuwe leden die zich onlangs registreerden en diegenen die hun opgegeven mailadres in hun profiel niet raadplegen:

Beste leden,

Met dit schrijven willen wij U vragen om de volledigheid van Uw profiel op het forum te controleren en indien nodig dit te vervolledigen. De reden waarom wij dit vragen is het forum een beetje overzichtelijk te houden, een overzicht te houden van waar onze leden ongeveer afkomstig zijn en hoe ze te bereiken zijn. Daarom had wij U willen vragen om volgende dingen zeker in te vullen in jullie profiel:
? Een geldig e-mail adres: Geen hotmail, MSN, .com of mailadressen van de werkgever. Enkel mailadressen met .be, .nl zullen in de toekomst nog worden toegelaten U hoeft geen angst te hebben om een mailbox vol spam te krijgen, dat is echt niet onze bedoeling.
? Woonplaats: Geef gewoon de naam van de gemeente waar je woont, niemand hoeft Uw priv? adres te weten en dat vragen wij ook niet.
? Beroep: Bediende, arbeider, zelfstandige of dergelijke volstaan, specifieker mag altijd.
? Interesses: Laat ons weten waarin U ge?nteresseerd bent, een hobby, een passie, iets waar je voor leeft.
Dit zijn kleine dingen die niet veel moeite vragen en je privacy niet echt schenden.
U krijgt hiervoor de gelegenheid tot 31 januari 2007. Mocht U echter niet meer actief zijn op het forum of geen interesse meer tonen, gelieve dan een kort antwoord op dit schrijven te geven waarin U dit bevestigd.
Accounts die niet meer voldoen na 31 januari 2007 zullen onherroepelijk worden verwijderd uit onze database en zodoende ook geen toegang meer hebben tot ons forum.

FJRijders groeten
Het Bestuur

Afbeelding
Big Jomb
1300 cc
1300 cc

Bericht door Big Jomb »

Ha de mannen,

Voor mij blijft het hetzelfde, al vind ik dat nieuwe gebruikers zich op het forum zich volledig moeten inschrijven, meestal zie enkel een nickname and that's it.
:( :( :(
Zij doen de moeite niet eens om alles in te vullen, krijgen die mensen dan ook een reply met de uitleg zoals wij kregen :?: :?: :?:

Wij weten nie eens van waar ze zijn, of wat dan ook, en het zijn er de laatste tijd heel wat denk ik :!: :!: :!:

Slukes
I see you when I see you :!: :!: :!:
Afbeelding
Firechief
1300 cc
1300 cc

Bericht door Firechief »

Big Jomb,

Net zoals iedereen reeds een mail heeft gekregen, worden ook de nieuwe leden erop gewezen dat ze hun profiel volledig dienen in te vullen zoals dat bij jullie werd gedaan. Wees gerust, ik hou dit alle dagen bij en ben er telkens een hele tijd zoet mee. Wie zijn profiel niet in orde heeft gemaakt zal de week voor de einddatum nog een laatste mail krijgen. Indien tegen 31 januari 2007 het profiel niet werd aangepast, wordt het onheroepelijk verwijderd. Vanaf dan zal er steng worden op toegekeken dat ieder nieuw lid dat zich registreerd, dit ook doet volgens de regels.

Firechief

Afbeelding
Big Jomb
1300 cc
1300 cc

Bericht door Big Jomb »

Firechief schreef:Big Jomb,

Net zoals iedereen reeds een mail heeft gekregen, worden ook de nieuwe leden erop gewezen dat ze hun profiel volledig dienen in te vullen zoals dat bij jullie werd gedaan. Wees gerust, ik hou dit alle dagen bij en ben er telkens een hele tijd zoet mee. Wie zijn profiel niet in orde heeft gemaakt zal de week voor de einddatum nog een laatste mail krijgen. Indien tegen 31 januari 2007 het profiel niet werd aangepast, wordt het onheroepelijk verwijderd. Vanaf dan zal er steng worden op toegekeken dat ieder nieuw lid dat zich registreerd, dit ook doet volgens de regels.

Firechief
@ Bart,

Geen verwijt hoor, we weten wel dat jullie er dagdagelijks mee bezig zijn om het forum zo goed mogelijk te beheren 8) 8) 8)

Slukes
I see you when I see you :!: :!: :!:
Afbeelding
Dream
1300 cc
1300 cc

Bericht door Dream »

Wauw Danneke, zo'n mooi gestreept hemd, dat wil ik ook :-)

@ Firechief

Normaal gezien, hou ik mijn profiel zoals het momenteel is
Dus een geldig emailadres " telenet " + je kan het aanklikken en mij mailen
Woonplaats is ook vermeld

Beroep is niet vermeld
Interesse niet vermeld, uiteraard motorrijden, ga ik van uit wanneer er bij iemand dit niet vermeld is

Waarom ik niet gulzig ben met sommige gegevens

Ooit heb ik eens serieus veel last gehad door toedoen van dit sublieme internet
Ook toen zelfs had ik nochtans niet veel prijs gegeven, enkel mijn woonplaats, gemeente dus en mijn beroep, zoals jij best weet wat ik doe, vroeger was ik alleen, nu met 2 in onze gemeente met hetgene wat ik doe, het was dus achteraf gezien een fluitje van een cent om op te zoeken wie daar werkt en dan in de telefoongids naar mijn naam te zoeken die op deze manier ook maar 1 keer voorkomt als mannelijk lid van die witte gids, dus op deze manier hadden ze mijn adres en telefoonnummer, na herhaaldelijke telefonisch ongewenste gesprekken heb ik uiteindelijk bij belgacom de optie anonieme lijn bijgenomen, je kwam er dus niet meer in als jouw telefoonnummer niet zichtbaar was
Nu na 5 jaar heb ik deze optie terug stopgezet, het was dan ook meteen afgelopen toen ik deze optie nam
Ik denk nu dat je heel goed kan begrijpen dat ik sindsdien nooit meer karig omga met het leveren van gegevens via internet en dat ik dit ook niet zal invullen, je kan natuurlijk altijd iets anders invullen maar dan ben je zelf bezig met gegevensvervalsing en dit kan niet de bedoeling zijn.
Wie IRL met mij in contact komt weet best wel mijn echte naam en met wat ik doe heb ik geen enkel probleem mee om dit duidelijk te maken
Beste Bart, met deze uiteenzetting wou ik dus aantonen dat er soms ook wel een reden is om net die gegevens aan te bieden die voldoende zijn, ik hoop dus bij deze dat ik niet zal geschrapt worden op 31 jan 2007 omdat interesse en beroep niet ingevuld zijn

Groetjes, dream
Firechief
1300 cc
1300 cc

Bericht door Firechief »

@ Dream

Beroep : Bediende
Interesses: Motoren, mechaniek bvb

Zoals reeds gezegd, details hoef je niet te geven, het mag. Ik begrijp wat je wil zeggen, maar een minimum aan info, gedetailleerd of niet, is een kleine moeite zonder veel gevaren. Het geeft een idee over wie je bent, wat je doet ... Je mail is dan wel zichtbaar, terwijl je deze kan verbergen, wat me dan wel verwonderd.

Firechief

Afbeelding
Dream
1300 cc
1300 cc

Bericht door Dream »

voila profiel is ook aangepast :-)

dat een mailadres zichtbaar is vind ik niet erg, je krijgt zoal veel spam binnen, het zou op een stalker na geen probleem zijn, als het te erg wordt gooi je gewoon dat adres buiten en maak je een nieuw aan, met een alias emailadres maak je uzelf niet bekent h?

Alles goed trouwens met jou, alweer een tijdje geleden h?

Groetjes
FJRrider38
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Werd misschien ook eens tijd om mijne nickname te veranderen. Mijne Shadow is al eeuwen de deur uit.
Bij deze dus ... :D
www.coppenshans.be
Julle
Clublid
Clublid

Bericht door Julle »

Hans,
Rap genoeg bollen he dat ge uwe shadow voor blijft

Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
alexxjr

Bericht door alexxjr »

Als hij voorbijgestoken wordt door een shadow, :D , kan hij altijd direct terug van nickname veranderen he... :headbang:
FJRrider38
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Julle schreef:Hans,
Rap genoeg bollen he dat ge uwe shadow voor blijft

Julle
H?h? zijt daar maar zeker van...
www.coppenshans.be
danneke
1300 cc
1300 cc

Bericht door danneke »

FJRrider38 schreef:Werd misschien ook eens tijd om mijne nickname te veranderen. Mijne Shadow is al eeuwen de deur uit.
Bij deze dus ... :D
Die 38 wil toch nie zeggen dat ge maar 38 jaar ou bent he Hans??
In Dendermonde en omstreken zeggen ze: "Ge gaat nooit zo oud worden als ge d'er uit ziet!"
:D :D :D

Groetes,
Danneke.
8)
Gesloten