Ik heb vorige zomer toevallig dezelfde test gedaan, eveneens in Duitsland. Ik kan het volume van mijn autocom niet afzonderlijk regelen, dat was evenwel niet nodig. Ik kon gewoon blijven communiceren met mijn vrouwtje achterop(de motor h?

Grtjs

Moderator: Abeloos
Als er maar 4 pins gebruikt worden kan een 5 pins perfect.dartagnan schreef:Hallo aan alle techneuten,
heb zojuist mijn intercomkabel gedemonteerd.
Bij MIP wordt er een 6pins dinstekker gebruikt, terwijl er maar 4 kabeltjes aangesloten zijn.
Kan men dan geen andere aansluiting gebruiken, bv 5pins, daar de meeste winkels de grote 6pins niet in voorraad hebben?
Hoe zit dat met de aansluiting van autocom? Wordt daar ook maar 4 kabeltjes aangesloten? Is dat ook een 6pins?
Greetz,
Serge
Idem dito, alleen met iets mindere snelhedenJulle schreef: Wat autocom betreft, ik heb de Pro7 en duo en ik een Shoei helm en wij kunnen zonder problemen mekaar verstaan aan snelheden van 240+ en dit zonder iets te moeten bijregelen.
Heb je ook krimpkous meegebracht? Hiermee kan je ze waterdicht maken.dartagnan schreef:@Dream,
te laat.
Ben ze vannamiddag gaan halen bij Marconi te Oostakker. Deze verdelen ook produkten van Velleman en hadden ze in voorraad.
Ik heb er 6 gaan halen voor de totale prijs van 4 eurokes, 't is voorniet.
Nu nog wat soldeerwerk en klaar is kees.
Greetz,
Serge
Ik dacht dat de goede voornemens maar vanaf nieuwjaar moesten beginnendartagnan schreef:Moest vandaag eerst wat werken voor het vrouwke. En dat is zojuist af.![]()
Greetz,
Serge
FJRrider38 schreef:Heb je ook krimpkous meegebracht? Hiermee kan je ze waterdicht maken.dartagnan schreef:@Dream,
te laat.
Ben ze vannamiddag gaan halen bij Marconi te Oostakker. Deze verdelen ook produkten van Velleman en hadden ze in voorraad.
Ik heb er 6 gaan halen voor de totale prijs van 4 eurokes, 't is voorniet.
Nu nog wat soldeerwerk en klaar is kees.
Greetz,
Serge
@ dirkske
Een collega van mij heeft het systeem van Baerh op zijne BMW en die heeft ook de normale audiopluggen hoor. Niks gegoten ofzo.