Ik overweeg om volgende lente DAM dempers te laten monteren maar ben tevergeefs op zoek gegaan naar wat geluidsamples (.mp3, .mpg of iets dergelijks). Ook bijj DAM zelf kan men niet helpen zonder een bezoek aan hun atelier op het ogenblik dat een FJR binnen is voor montage. Jammer want andere leveranciers (bv. Holeshot) leveren deze samples (zowel bij stationair draaien en rijdend) wel.
Heeft ??n van de DAM rijders eventueel al eens een poging ondernomen om een filmpje of een geluidsopname te maken ?
Tx.
Welby
DAM geluidssamples
Moderator: Abeloos
Delby,
Je kan samples beluisteren zoveel je wil, ik vind dat het niet overeen komt met de realiteit. Wat ik je echter wel kan aanbieden in een bezoekje aan mijn exemplaar. Dilbeek-Ninove is niet zo ver en als je me iets laat weten kunnen we eens afspreken en kan je ze in hoogsteigen persoon komen beluisteren.
Firechief
Je kan samples beluisteren zoveel je wil, ik vind dat het niet overeen komt met de realiteit. Wat ik je echter wel kan aanbieden in een bezoekje aan mijn exemplaar. Dilbeek-Ninove is niet zo ver en als je me iets laat weten kunnen we eens afspreken en kan je ze in hoogsteigen persoon komen beluisteren.
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman 

Nico
Samples zijn nooit hetzelfde als de realiteit maar als je wil kan je gerust eens tot bij mij komen en kan je zelfs eens met de motor bollen. Kapelle-op-den-Bos is maar 15 minuten bollen van in Bostroe?. Stuur in dat geval een pm
Julle
Samples zijn nooit hetzelfde als de realiteit maar als je wil kan je gerust eens tot bij mij komen en kan je zelfs eens met de motor bollen. Kapelle-op-den-Bos is maar 15 minuten bollen van in Bostroe?. Stuur in dat geval een pm
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Byways are more attractive than highways
Amaai Julle graag azo een aanbod en zonder iets te moeten vragenJulle schreef:Nico
Julle

Kmoet wel zeggen dat @Welby zijn advator sterk op de mijnne gelijkt ik verdenk][/size]hem er dan ook van dat hij in 2005 deelnam aan de herfstrit van de hartrijders

@Welby bij deze welkom
El Staff (the one and only).

[b]ik verdenk][/size]hem er dan ook van dat hij in 2005 deelnam aan de herfstrit van de hartrijders [/b]
Schuldig! Mooie rit trouwens...
Allemaal bedankt voor het aanbod. Gezien Pesseyur regelmatig in Dilbeek voorbijkomt lijkt mij het handigst om met hem iets af te spreken. Ninove is ook vlak bij. Ik stel voor dat we off-line iets afspreken.
Welby
Schuldig! Mooie rit trouwens...
Allemaal bedankt voor het aanbod. Gezien Pesseyur regelmatig in Dilbeek voorbijkomt lijkt mij het handigst om met hem iets af te spreken. Ninove is ook vlak bij. Ik stel voor dat we off-line iets afspreken.
Welby