Zondag 26 november
Moderator: Abeloos
Zondag 26 november
Ik voel het aan mijne kleine teen ... d'er zit een ritje aan te komen a.s. zondag.
Clubhuis vertrek rond 10u, richting Zuiden.
Clubhuis vertrek rond 10u, richting Zuiden.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Tom

FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Wie gaat er mee?
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Misschien ben ik ook van de partij... we zullen eerst eens aan de eega vragen

"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
Zou kunnen dat ik erbij ben...nog ff het weer afwachten + agenda aanpassen, zal nog bevestigen.
Toch al zeggen dat ik dit jaar in de buurt van Modave door een mobiele camera geflitst ben op een secundaire weg waar geen huis te zien was, je mocht er 50, ik reed 73...?180.00...oppassen dus..een verwittigd mens...
Hopelijk tot zondag,
Danneke.
Toch al zeggen dat ik dit jaar in de buurt van Modave door een mobiele camera geflitst ben op een secundaire weg waar geen huis te zien was, je mocht er 50, ik reed 73...?180.00...oppassen dus..een verwittigd mens...
Hopelijk tot zondag,
Danneke.
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Na overleg met Anja, als het een beetje droog blijft zullen wij er ook zijn.
Mischien tot zondag

Mischien tot zondag

"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
Je hoeft hier niet in te schrijven, er is geen deelname aan verbonden,
als de groep te groot wordt, splitsen we op in 2 zodat het aangenaam rijden blijft.
Zaterdag zet ik het ritje online, als iedereen zijn CN-versie uitrekent komen we er wel.
als de groep te groot wordt, splitsen we op in 2 zodat het aangenaam rijden blijft.
Zaterdag zet ik het ritje online, als iedereen zijn CN-versie uitrekent komen we er wel.
N 51°6.165 E 4°20.060

De zetduivel heeft een paar postings verloren doen gaan, daarom nog eens ff herhalen.
Vertrek 10 u , niet vroeger toekomen dan half 10, zodat de uitbaters ook nog wat rust hebben.
Was dat helemaal vergeten Max, had er niet aan gedacht, mea culpa.
Vertrek 10 u , niet vroeger toekomen dan half 10, zodat de uitbaters ook nog wat rust hebben.
Was dat helemaal vergeten Max, had er niet aan gedacht, mea culpa.
N 51°6.165 E 4°20.060

Hier komt de route op CN8NT.
http://users.pandora.be/ON5AAW/GPSroute/26112006CN8.gdb
250 km, rustige vlotte wegen, afgewisseld met enkele bochtenrijke bandenvreters.
Eindstop in de abdij van Maredsous, vandaar is het vrij snel naar Dinant en Brussel.
Tot morgen !
http://users.pandora.be/ON5AAW/GPSroute/26112006CN8.gdb
250 km, rustige vlotte wegen, afgewisseld met enkele bochtenrijke bandenvreters.
Eindstop in de abdij van Maredsous, vandaar is het vrij snel naar Dinant en Brussel.
Tot morgen !
N 51°6.165 E 4°20.060