Van het vrouwtje groen licht gekregen om volgend jaar terug met de moto de bergjes te verkennen. Zou graag de austria tour meerrijden maar die is al een hele tijd volboekt , holland vindt ik dan weer te vlak. Iets op til van de club uit Sugesties.......
El Staff schreef:Van het vrouwtje groen licht gekregen om volgend jaar terug met de moto de bergjes te verkennen. Zou graag de austria tour meerrijden maar die is al een hele tijd volboekt , holland vindt ik dan weer te vlak. Iets op til van de club uit Sugesties.......
Greetz El Staff.
Ik ga een verlengd weekend Eifelen eind mei of in juni, maar weet nog niets concreet.
Als het zover is laat ik op het forum wel iets weten.
Groetjes,
Frankie
Suzuki GS850G, Suzuki GSF1200N, BMW R1150GS, Yamaha FJR1300A
Volgend jaar geen grote reis op het programma wegens verbouwingsweken.
In het verlof een wwekje naar Duitsland (Eifel) of ergens in Frankrijk.
In september enkele dagen naar onze vertrouwde stek in The New Forest.
Ik ga naar de Austria-tour. Mailtje gestuurd naar Stephan en er is nog mogelijkheid tot overnachten in het hostel aangrenzend en deel uitmakend van het hotel. Je komt natuurlijk ook op de reservelijst indien er een plaats vrijkomt in het hotel.
De Alpen lijken me interesanter dan ,sorry Nederlandse vrienden, de lage landen.
Greetz Ed
Vertrekt ge enkel voor 't weekend, of brei je er nog wat aan ?
Ik zoek een paar dagen vroeger te vertrekken, en al enkele Cols in Oostenrijk en Swisse te rijden.
Er ligt hier een ritteke klaar, met allemaal +1500m Cols, en ik probeer er zoveel mogelijk te rijden in die periode voor/na Austria.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !
Yo Pessere, er zijn zoals ik eerder schreef nog overnachtingsmogelijkheden.
Wij, Pieke en ikzelf, vertrekken op woensdag met aankomst op donderdag. Zondag komen we terug in twee dagen.
Greetz Ed
Ed vollegaas schreef:Yo Pessere, er zijn zoals ik eerder schreef nog overnachtingsmogelijkheden.
Wij, Pieke en ikzelf, vertrekken op woensdag met aankomst op donderdag. Zondag komen we terug in twee dagen.
Greetz Ed
Ed vollegaas schreef:Yo Pessere, er zijn zoals ik eerder schreef nog overnachtingsmogelijkheden.
Greetz Ed