[quote="den R1 zot"]Gezellig samen zijn he ..... nie zuipen. [/quote]
Als rechtgeaarde gildenbroeder van het roemruchte schuttersgilde
Sint Sebastiaan Oirschot weet ik nie wat da is.... da zuipe.... www.sebastiaansgilde.nl
den R1 zot schreef:Gezellig samen zijn he ..... nie zuipen.
Inderdaad, en ne Pepsi Max drinken, h?, of wa dacht ge
Walrus schreef:
den R1 zot schreef:Gezellig samen zijn he ..... nie zuipen.
Als rechtgeaarde gildenbroeder van het roemruchte schuttersgilde
Sint Sebastiaan Oirschot weet ik nie wat da is.... da zuipe.... www.sebastiaansgilde.nl
Dat zou nog zo geen slecht iedee zijn om een clubavond in te lassen h? mannen
We kunnen doen wat we willen, bijpraten, biljaaaaren of met de kaarten spelen terwijl we genieten van zo een lekkere pepsi MAX
Laat maar weten voor welke dag dat de voorkeur valt
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Vrijdag misschien? Of is dat dan een dancing in de latere uurtjes?
Maarja ik had gedacht aan elke 1e vrijdag van de maand ofzo...
Want wie gaat er nu elke week? Ikke zekers niet.
Ik weet zelfs niet of ik elke 1? vrijdag van de maand zou gaan, maar als je weet dat er bekend volk is dan ben je toch al sneller geneigd om daar binnen te stappen h?.
Ik ben helemaal geen caf? mens, maar om die ander lelijke smoelen te zien...
Laatst gewijzigd door den R1 zot op 26 okt 2006, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
den R1 zot schreef:Vrijdag misschien?...
Maarja ik had gedacht aan elke 1e vrijdag van de maand ofzo...
Geen slecht voorstel, elke 1e vrijdag van de maand of 2-maandelijks, het hangt een beetje af van de interesse h?. In de zomer zal er wa meer interesse zijn dan in de koude wintermaanden denk ik.
Alleen voor de nieuwjaarsreceptie maken we graag een uitzondering h? Max
Wel da zie ik wel zitten om eens per maand af te spreken maar zonder verplichtingen , wie kan en zin heeft komt en anderen blijven thuis . Er zal altijd wel iets te vertellen vallen of biljarten of weet ik nog wat , dus voor ons goed . Er kan ook via afgesproken worden wie er komt he .
OPROEP : als er zijn die gaag vanavanond al eens afzakken naar het clubhuis , graag berichtje
Ter gelegenheid van mijne verjaardag geef ik er ene maar dan liefst wel als er wat FJRijders aanwezig zijn h?
Voor die van het Aaaantwaaarpse : er is mogelijkheid om mee te rijden
Laat maar iets weten via het forum
M&M
Gelukkige verjaardag Martin nog vele toffe motordagen en alles wat je daarvoor nodig hebt.
Ik vind het spijtig dat ik het niet eerder wist want anders was ik zeker iets komen klinken op je verjaardag.
Heb al een tijdje teveel gewicht op de schouder waardoor ik te weinig van de goeie momenten kan profiteren
maar we werken er aan.Ik zie er al naar uit met vrienden op Zaterdagavond over onze avonturen te stoeffen.
De laatste rit heb ik tot mijn spijt moeten missen ook daar wil iets aan doen om meer te genieten.
Hopelijk zie ik jullie daar in het club huis of elders .groeten Jacky