VROUWENRIT
Moderator: Abeloos
VROUWENRIT
Een specialeke mannen, de MAG organseert een rondrit voor vrouwelijke motards of duo's
Hieronder het bericht.
Men zegge het voort ; op 1 november organiseert MAG Antwerpen een GRATIS rondrit in groep. Omdat we vaak opmerkingen krijgen dat de vrouwelijke motorrijders wat verwaarloosd worden hebben we er een rit speciaal voor de dames van gemaakt.
OPGELET : als je als man aan deze rit wil meedoen, moet je dus een vrouw achterop meenemen. Voor dames die zelf met de motor rijden is er dus geen probleem, mannen die geen vrouw hebben om achterop te zitten hebben dus nog tijd om er eentje te zoeken .
De rondrit zelf is max. 120km lang, en de lengte en het type wegen zal worden aangepast aan het weer van de dag. Goed weer maakt automatisch een langere rit op smallere wegen mogelijk, bij slecht weer houden we het wat korter en op grotere banen.
Tempo wordt bepaald door de dames, bedoeling is dat iedereen een leuke dag heeft.
Uiteraard houden we alles luchtig door de nodige tussenstops.
PLAATS : vertrek om 12h in het PCO te OLMEN, zie op de website bij de MAG centra voor adresgegevens.
MAG Antwerpen organiseert een vertrek vanuit Antwerpen (Rond Punt te Wommelgem) om 10h30 .
Er is mogelijkheid om te tanken in de buurt, maar zie dat je met een volle tank aan de rit kan beginnen.
Men zegge het voort ; zet het op andere fora, hang het uit in je plaatselijke strijkatelier, en we'll see you there !
Julle
Hieronder het bericht.
Men zegge het voort ; op 1 november organiseert MAG Antwerpen een GRATIS rondrit in groep. Omdat we vaak opmerkingen krijgen dat de vrouwelijke motorrijders wat verwaarloosd worden hebben we er een rit speciaal voor de dames van gemaakt.
OPGELET : als je als man aan deze rit wil meedoen, moet je dus een vrouw achterop meenemen. Voor dames die zelf met de motor rijden is er dus geen probleem, mannen die geen vrouw hebben om achterop te zitten hebben dus nog tijd om er eentje te zoeken .
De rondrit zelf is max. 120km lang, en de lengte en het type wegen zal worden aangepast aan het weer van de dag. Goed weer maakt automatisch een langere rit op smallere wegen mogelijk, bij slecht weer houden we het wat korter en op grotere banen.
Tempo wordt bepaald door de dames, bedoeling is dat iedereen een leuke dag heeft.
Uiteraard houden we alles luchtig door de nodige tussenstops.
PLAATS : vertrek om 12h in het PCO te OLMEN, zie op de website bij de MAG centra voor adresgegevens.
MAG Antwerpen organiseert een vertrek vanuit Antwerpen (Rond Punt te Wommelgem) om 10h30 .
Er is mogelijkheid om te tanken in de buurt, maar zie dat je met een volle tank aan de rit kan beginnen.
Men zegge het voort ; zet het op andere fora, hang het uit in je plaatselijke strijkatelier, en we'll see you there !
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Byways are more attractive than highways
- den R1 zot
- Clublid
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ Mannelijke MM&M schreef:De Max heeft al mogen oefenen door achter de vrouwelijke M te "hangen" op onze rit door Limburg![]()
![]()
Af en toe werd het hem te veel en werd de gaskraan dan ook duchtig opengedraaid
Juist, ik heb de "EER" gehad om achter onze vrouwelijke "M" te mogen rijden en eerlijk gezegt doet ze het voortreffelijk waarvoor ik ze een dikke proficiat wil wensen

En dat ik is eenmaal de gaskraan opendraaide was omdat ik op de gps zag dat het eens een mooi lang slingerstukje was waar ik eens wou van genieten op mijn eigen manier, niet omdat ik het moe was om achter de

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

- Big Jomb
- 1300 cc
En op het einde van de dag was het krak krak krakFJR-Freak Max schreef:
En dat ik is eenmaal de gaskraan opendraaide was omdat ik op de gps zag dat het eens een mooi lang slingerstukje was waar ik eens wou van genieten op mijn eigen manier, niet omdat ik het moe was om achter de"M" haar lekkere kontje te hangen dat altijd "Kwak Kwak Kwak" deed
![]()
![]()
![]()
![]()
Max

I see you when I see you

- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Als het weer een beetje meezit rijden we mee.
Groeten,
Hans & Anja
Groeten,
Hans & Anja
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ Big Jomb,Big Jomb schreef:En op het einde van de dag was het krak krak krak![]()
![]()
Dat was wel mijn fout niet h? maat

Zo is een nachtje overnachten in (de) Limburg kan wel is fataal voor sommige dingen zijn

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

@ Witse : ik had hetzelfde gedacht maar als vrouwelijke M zelf rijdt , mag ik dan ook komen met mijne moto zonder vrouwelijke duo
Indien niet , dacht ik eraan om vrouwelijke M achterop te nemen
Omgekeerd ziet ze niet zitten wegens overgewicht
We zitten al met nen gescheurden hugger en straks ook nog met gescheurde mannelijke M....
Weet iemand waar er afgesproken wordt
Het weer moet wel meezitten natuurlijk want regen & bladeren & veel vrouwen is gevarlijke combinatie

Indien niet , dacht ik eraan om vrouwelijke M achterop te nemen
Omgekeerd ziet ze niet zitten wegens overgewicht
We zitten al met nen gescheurden hugger en straks ook nog met gescheurde mannelijke M....
Weet iemand waar er afgesproken wordt

Het weer moet wel meezitten natuurlijk want regen & bladeren & veel vrouwen is gevarlijke combinatie

- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Aan den Olm in Olmen is wel genoeg parkeermogelijkheid. We zijn mekaar daar wel om 12 uur zeker?
CU there.
Hans en Anja
CU there.
Hans en Anja
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
@ M&M
Ik weet niet of ik dan mag meerijden als ze zelf rijden , maar dat zal wel zijn zeker anders gaat Sonja ook niet mee want die rijd nog niet zolang en heeft liever dat ik erbij ben . Ze komen bijeen in Wommelgem aan het rond punt (dat is de 1 afrit van E313 als je van de ring in Antwerpen richting Hasselt rijd) daar is een grote parking waar je makkelijk bijeen kunt komen en vandaar zullen ze dan verder naar Olmen rijden zeker, we zullen dat wel zien.
Grtjs Luc & Sonja
Ik weet niet of ik dan mag meerijden als ze zelf rijden , maar dat zal wel zijn zeker anders gaat Sonja ook niet mee want die rijd nog niet zolang en heeft liever dat ik erbij ben . Ze komen bijeen in Wommelgem aan het rond punt (dat is de 1 afrit van E313 als je van de ring in Antwerpen richting Hasselt rijd) daar is een grote parking waar je makkelijk bijeen kunt komen en vandaar zullen ze dan verder naar Olmen rijden zeker, we zullen dat wel zien.
Grtjs Luc & Sonja
- In Extremo
- 1300 cc
- Contacteer:
Ik ga seffens een beetjeshadowrider38 schreef:Aan den Olm in Olmen is wel genoeg parkeermogelijkheid. We zijn mekaar daar wel om 12 uur zeker?
CU there.
Hans en Anja

als ik morgen na al de Guinness er een beetje deftig voorkom en me nog goed voel,
dan komen we ook af .....
Groetjes,
Michel
* There are no strangers,
* Just friends who have never met !
* You might as well live before you die !
- In Extremo
- 1300 cc
- Contacteer:
@ M&M wij zijn mee in Olmen vertrokken voor een mooie rit aan een gezapig tempo . We waren met 10 moto's dus de groep was niet zo groot . Een paar maal wat lekken gekregen tot we naar huis vertrokken dan gutsende regen tot 5 km van huis . Al met al toch een geslaagd ritje
@ In Extremo en Shadouwrider bedankt voor het gezelschap en tot vrijdag in Beringen zeker .
Grtjs Luc & Sonja

@ In Extremo en Shadouwrider bedankt voor het gezelschap en tot vrijdag in Beringen zeker .
Grtjs Luc & Sonja