Voila hier dan al de foto's....
Nie boos zijn he manne.... da's een wreed goe machien....
Maar elkaar wa pesten en opjennen hoort erbij den laatsten tijd.
Wanneer nog eens?
Ik heb hier nog een ritje op de GPS staan.....
Yep,.........was zeker voor herhaling vatbaar Ben nog aan een schoon toerke bezig maar dat zal voor een andere keer zijn
Alvast bedankt voor jullie aanwezigheid en de leutige dag......en mss tot volgende keer h?
Zeg, die foto van die fjr....zie ik daar nen olie lek
Voor diegene die mij nog niet kennen (en den R1 zot) de foto's zijn NIET bewerkt.....in het echt zien we er ook zo slecht uit (den R1 zot het slechste)
ARTHUR schreef:Yep,.........was zeker voor herhaling vatbaar Ben nog aan een schoon toerke bezig maar dat zal voor een andere keer zijn
Alvast bedankt voor jullie aanwezigheid en de leutige dag......en mss tot volgende keer h?
Voor diegene die mij nog niet kennen (en den R1 zot) de foto's zijn NIET bewerkt.....in het echt zien we er ook zo slecht uit (den R1 zot het slechste)
ARTHUR schreef:Yep,.........was zeker voor herhaling vatbaar Ben nog aan een schoon toerke bezig maar dat zal voor een andere keer zijn
Grtzz,
Waarschijnlijk heeft daar eerst nen BMW gestaan.
Denk het niet....anders had je er wel een remspoor gezien