Het vrouwke moet werken dus moet ik alleen op stap, indien het weer redelijk is ga ik een toerke doen richting Eifel. Vertrek omstreeks 0.900u in Antwerpen terug thuis tegen 18.00u.
Mensen die zin hebben in een pittige vlotte rit, een rustig terrasje en lekker eten...laat van u horen
Altijd welkom h?......ik ga waarschijnlijk het nieuw toerke van de bochten stage rijden ifv even te kijken waar de flitspalen staan en waar we terecht kunnen op iets te drinken en te eten
De rit op zich is een 230km, daar moet je nog wel de heenweg en terugweg bijtellen...ik denk totaal iets van een 400km. In de rit zit vanalles in mooie lange snelle bochten, kleine korte, oei oei bochten , berg op, berg af .......enz. Aan de natuurmens is ook gedacht, er zitten ook mooie "kijk" wegen tussen.
Neem jij het vrouwke mee
Arthur,
Geef me de vertrekplaats eens door aub. Wij gaan zaterdagavond wel weg maar je weet nooit of ik toch uit mijn bed kan en dan zou het wel eens kunnen dat ik meebol
Julle[/u]
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
-Vertrek om 0.900u in deurne.
- Passage rondpunt wommelgem omstreeks 0.905/09.10u
-snelweg richting Hasselt(E-34/ E-313)
-Korte stop afrit geel (watertoren) om Webcommerce op te pikken omstreeks 09.30u
- terug snelweg op richting hasselt(E-313)
-Afrit 31 Bilzen/Hoeselt omstreeks 10.00u
-..........enz.
Voor diegene die willen meerijden; jullie kunnen onderweg mee aan pikken, er zijn diverse parkings en tankstations op de E34. Gewoon de snelweg in de gaten houden en als je ons ziet passeren mee volgen.
Dit alles natuurlijk enkel als het goed weer is, als het bakken regent zal de trip voor een andere keer zijn. Ik zal s'morgens via deze topic laten weten of de trip doorgaat.
yep,het was een fijne dag ,behalve die enkele druppels in Monchau is het gans de dag droog gebleven.
R1 zot,die 4 foto's van uzelf moet ge niet op de site zetten
Arthur bedankt voor de uitnodiging,nog van "datte"
Hey gasten , jullie hebben meer geluk gehad dan wij want wij hebben na ons vertrek ginder nog een flinke bui gehad en goed nat geworden , we kunne daar wel tegen ze maar ik houd het toch liever droog. Ik zag die FJR's daat staan en was gaan kijken of er stickers van de club ophingen toen ik opeens den Ivo zag zitten . Was lang geleden nog gezien . We zullen mekaar nog wel eens tegenkomen zeker hier of daar , meerijden zit er voor mij niet in ik zou jullie alleen maar ophouden en dat is niet de bedoeling he .
Zalig ritje, gezond sportief tempo, het is tenslotte een "sporttoerder" h?.
Wij waren de enige duo en konden mee met de rest, er is dus zeker niet gek gereden.
Echt een aanrader, het aanscherpen van de zintuigen op een heel afwisselend parkoer is zeker geen overbodige luxe als je op een veilige manier met een motor door het dagelijkse verkeer moet.
Leuke bende ook, zeker voor herhaling vatbaar.
Groetjes
Droom en realizeer je dromen, zonder dromen ben je hersendood. (Onestep Lifestyle)
Hallo,
Ik heb spijtig genoeg moeten forfait geven voor dit sportieve ritje. (eetfestijn op de xchool waar mijn vrouwke werkt) Wanneer dit nog eens op de planning staat laat maar horen.
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
jep hier vanhet zelfde laken een broek, moest werken gisteren en heb spijt dak er nie bij kon zijn, klinkt aanlokkelijk om eens mee te bollen met de straffe jongens. Maar 't zal voor mij niet meer dit jaar zijn, moto is opgeborgen tot volgend jaar , ergens eind februarie hoop ik weer tge kunnen starten