Zin om mee te rijden?

Hier vindt u alle tours, meetings en ritten van niet specifiek FJR1300 clubs

Moderator: Abeloos

Dream
1300 cc
1300 cc

Zin om mee te rijden?

Bericht door Dream »

Hoi iedereen,

Morgennamiddag ga ik een toerke maken 175 Km, bosrijk, heuvelachtig, kleine en grotere wegen, volgens GPS 03:45 u rijden,
Ik zal vertrekken aan de carpoolparking te Wetteren ter hoogte van de E40 omstreeks 13:00 u
Wie zin heeft om mee te rijden, geef zeker hier een seintje, bij geen respons kan ik op het laatste moment nog iets anders beslissen.
Ik kom zeker de laatste moment op de site kijken

groetjes, Dream
Dream
1300 cc
1300 cc

Bericht door Dream »

hallo allen,

aangezien er geen respons is, wat ook normaal is h? in deze korte tijdspanne, ga ik deze namiddag toch iets anders plannen, ikzelf rij geregeld dit tourke omdat het toch altijd genieten is, maar het is nog leuker met zijn 2-tjes of meertjes :-)

mss lukt het me morgen ook zelfde uur, als er iemand vrij is en zin heeft laat maar een berichtje achter, ik kom zeker kijken

groetjes en prettig weekend iedereen
ARTHUR
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door ARTHUR »

Dream schreef:hallo allen,

aangezien er geen respons is, wat ook normaal is h? in deze korte tijdspanne, ga ik deze namiddag toch iets anders plannen, ikzelf rij geregeld dit tourke omdat het toch altijd genieten is, maar het is nog leuker met zijn 2-tjes of meertjes :-)

mss lukt het me morgen ook zelfde uur, als er iemand vrij is en zin heeft laat maar een berichtje achter, ik kom zeker kijken

groetjes en prettig weekend iedereen

Volgende week graag :D , morgen heb ik nen cursus.

grtzz,
Dream
1300 cc
1300 cc

Bericht door Dream »

@Arthur

Aangezien vr'ke terug moet werken volgend weekend, zal het mss terug maar lukken in de namiddag, als het weer een beetje meezit zou het mss wel gaan za of zo, maar ik lees dat jij zondag al vertrekt richting eifel, dat primeert h?, maar ik laat nog iets weten voor a.s. zaterdag

bvb vertrek 13:00 u, 175 Km effectieve rijtijd volgens GPS 03:45 u, 2 stops telkens na ongeveer 1 h 15' zal ergens rond 18:00 u terug aan carpool te Wetteren zijn
NB : Wel veel kleine baantjes, dus degene die enkel gassen op hoofdwegen raad ik niet aan om mee te gaan, doch wel mooie omgeving

tot later, groetjes
Dream
1300 cc
1300 cc

Bericht door Dream »

Net nog ff naar het weer gekeken, ze geven niet al te best voor morgen " regen "
aangezien er toch nog niemand gereageerd heeft zal ik de rit maar annuleren, bij regenweer is de rit belange zo mooi niet, hopelijk volgend weekend beter :)
M&M
Clublid
Clublid

Bericht door M&M »

Toch een tof initiatief :thumbright:
Normaal hadden we mee gereden maar zijn verhinderd door familie omstandigheden :cussing:
Ik zou zeggen aan iedereen : blijven melden als ge een toerke gaat maken , al is het "last minute" :D
M&M
Dream
1300 cc
1300 cc

Bericht door Dream »

ff naar het weer gekeken, op zondag geven ze tot nog toe niet slecht, in ieder geval heb ik de intentie om op Za of Zo namiddag het ritje nog eens te rijden, wie dit graag meerijdt en ook maar kan vanaf 13:00 u geef maar een seintje, er is nog een ritje aangekondigd door arthur op zo, dit primeert h? wie kan van 's morgens, we willen alles behalve concurentie voor elkaar h? :)

groetjes, Dream
M&M
Clublid
Clublid

Bericht door M&M »

Dat ritje van den Arthur op zondag 1/10 noem ik geen ritje meer , da's meer iets voor laagvliegers :D
Een "modaal" ritje dat aanvangt rond de middag zien we wel zitten
Laat maar weten wat ge in petto hebt : M&M zijn alvast ge?nteresseerd :bounce:
Dream
1300 cc
1300 cc

Bericht door Dream »

Hallo M&M :-)
Sorry voor de late berichtgeving, maar het was deze week heel druk
ff naar het weer gekeken, nu geven ze voor zaterdag beter en zondag slechter :-)
Voor mij maakt het niet zoveel uit liefst mss zaterdag maar zondag is ook goed, kies jullie maar en laat het me hier weten OK
Vertrek zou dus zijn omstreeks 13:00 u aan de carpoolparking te Wetteren, indien je dit niet weet liggen kan ik ofwel de GPS co?rdinaten hier plaatsen of een plannetje

De route verloopt overwegend via kleine baantjes, enkele grotere wegen vele hellingen, beter bekend van de ronde van vlaanderen maar dan meestal in dalende richting, we rijden door verschillende bosrijke omgevingen en wat heel belangrijk heel rustig van verkeer, soms zie je geen kat, soms wat fietsers

Hoe verloopt de route kwa tijden

bvb vertrek 13:00 u, 175 Km effectieve rijtijd volgens GPS 03:45 u, 2 stops telkens na ongeveer 1 h 15' zal ergens rond 18:00 u terug aan carpool te Wetteren zijn

Afwijkingen daarvan zijn natuurlijk mogelijk, wie zou ons daarvan weerhouden h? :-)

Zo, ik hoor of lees wel iets van jullie

Groetjes, Dream ........... de echte naam hoor je dan wel :D
M&M
Clublid
Clublid

Bericht door M&M »

Yo Dream
Vandaag zaterdag 30/9 moeten wij terug in Kapellen zijn om 17 h. dus dat zal moeilijk gaan h? :roll:
Dus ofwel een korter ritje , of anders morgen zondag 1/10
Laat maar iets weten
M&M
Dream
1300 cc
1300 cc

Bericht door Dream »

Hoi M&M,
17 h zal idd niet lukken, inkorten kan altijd, maar in zijn totaliteit is ze het best :-)
Morgen is prima hoor, ik neem aan dat jij de carpool in Wetteren weet zijn?

groetjes, Dream
M&M
Clublid
Clublid

Bericht door M&M »

Niet echt want Wetteren is voor ons onbekend terrein :oops:
Graag wat uitleg
M&M
Dream
1300 cc
1300 cc

Bericht door Dream »

Mijn collega stuurt me net een sms-je met de vraag zin in een ritje morgen?
Ik stuur terug en zeg ja, heb morgen met iemand van de club afgesproken om hellingentoer te rijden, rij je mee?
hij stuurt terug = Prima
Dus das dienen gast met een Fazer 1000 die al vaak deze rit mee gereden heeft

Hieronder een plannetje met de co?rdinaten van de carpool Wetteren, andere forumgebruikers kunnen mss dit jpg-ke ook opslaan op hun PC, in het verleden is daar toch al enkele keren afgesproken, ook goed gelegen bvb voor vertrek naar Heizel motorsalon

Afbeelding

Als je nog vragen hebt shoot maar, zal wel deze avond nog eens komen kijken

Groetjes
Spitfire
Clublid
Clublid

Bericht door Spitfire »

@Dream,

Als je geen bezwaar hebt zou ik deze rit samen met mijn vrouwke ook graag meerijden.
Ik vertek nu naar een feestje, ik kijk vanavond nog wel eens op het forum.

Grtz.

Luc 8)
Afbeelding
SPITFIRE "KING OF THE SKY" FJR "KING OF THE ROAD"
Dream
1300 cc
1300 cc

Bericht door Dream »

Hallo,

met veel plezier zelfs, iedereen mag meerijden wanneer ze zin hebben, daarvoor zet ik dit ritje ook op de site.
Wanneer jij dus ook meegaat, M&M, mijn collega Koen en ik, zijn we al met vier motorrijders.
Hopelijk zit het weer een beetje mee, dan maken we er een leuke rit van.

Groetjes Dream
:)
M&M
Clublid
Clublid

Bericht door M&M »

Bedankt voor den info , Dream
Nu kunnen we de safari naar het vere wetteren organiseren :D
Tot morgen in Wetteren rond 13 h.
PS 1 : We zijn wel met 5 motos want zowel vrouwelijke M als mannelijke M rijden elk met :fjr:
PS 2 : Ik zal morgenvroeg nog effe checken op het forum of alles OK is voor de rit
Dream
1300 cc
1300 cc

Bericht door Dream »

Ahzo, jullie tellen voor dubbel "M & M" tja stom van me, moest dat geweten hebben :oops:
amaai 5 motors achter elkaar, dat hebben ze daar op sommige plekjes nog nooit bij mekaar gezien denk hahaha
Het is nu ongeveer 2 ? 3 weken geleden dat we deze rit nog eens gereden hebben, toen was alles OK, ik hoop dat er geen werken momenteel aan de gang zijn, maar al?, voor mij is dat niet erg, ff kes improviseren is daar dan ook goed voor h? :)
Morgenvoormiddag zal ik ook nog eens komen kijken hier op de site
tot dan, groetjes, Dream
Dream
1300 cc
1300 cc

Bericht door Dream »

Ik geraak nu pas op de site, zal tegen 13h aan de Carpool parking zijn.

Tot straks.
Dream
M&M
Clublid
Clublid

Bericht door M&M »

Ik ben niet meer op de site geraakt , reden waarom ik 1/2 uur Wetteren heb verkend van Noord naar Zuid :cussing:
Stom dat ik gisteren gene print maakte van het planneke dat dream had opgegeven :withstupid:
Maar allez : met 15 minuten vertraging toch de carpool gevonden in Wetteren :?
Gelukkig stonden spitfire & spitferin met dream & co geduldig te wachten op ons :hello1:
En maar goed ook want dream had een megabangelijke rit uit zijnen hoed getoverd :thumbleft:
185 km. door de mooiste weggetjes van de zwalm en wat daaronder lag (allemaal in 't Frans maar wel schoon) :D
Door de vele kronkelweggetjes en lekker wat kletsen onderweg in de taverne(s) was het al rap 8 uur voor we terug in wetteren waren :scratch:
Tot dan waren we redelijk droog gebleven maar eenmaal terug in Wetteren begon het echt te zeiken , werd het pikdonker en sloegen de bliksmeflitsen her & der in :violent3:
Maar we hadden vandaag wel nen :angel4: mee want geloof het of niet : tot afslag Kapellen gene regen :angel8:
Bijna terug thuis rond 9 uur vonden we de straten blank van overvloedige regens en met de pootjes omhoog toch droog & veilig thuisgeraakt :blob5:
Nogmaals dank aan dream voor het "voorrijden" en het toffe gezelschap :thumbright:
M&M
Dream
1300 cc
1300 cc

Bericht door Dream »

haha M&M, 'k moet nogal lachen met jou berichtgeving, het is er dikwijls spannend aan toe gegaan zo dicht en naast die onweerswolken te rijden, gelukkig hielp mijn GPS op tijd en stond afslagjes te nemen zodat we er net niet inreden ( al? op 1 keer na dan ) truus mag haar ook eens vergissen nietwaar :)

Ik vond jullie en Mr en Mevr Spitfire een heel aangenaam gezelschap, vandaar waarschijnlijk de uitlopers in de tavernes :) , uiteraard niet te vergeten mijn makker maar van hem weet ik dit al lang dat hij een goed gezelschap is, maar dat mag ook wel eens getypt worden
Daarom hartelijk bedankt nog eens voor jullie gezelschap en ooit zal het nog wel eens lukken zeker samen een ritje te maken

Leuk dat jullie de rit tof vonden, 't is eens iets anders wellicht, zelf heb ik van al dat groene opnieuw genoten, je bent voor dit of niet, je moet het tenminste 1 keer geprobeerd hebben

Hopelijk zijn onze spitsbroeder en zusje ook goed en wel terug thuis gekomen en dan kan de dag alweer niet meer stuk

Tot nog eens, groetjes, Dream
Gesloten