inschrijving mislukt
Moderator: Abeloos
inschrijving mislukt
hallo fjrijders, ik ben nieuw hier, ttz niet op de fjr, maar op dit forum. heb al paar maal geprobeerd mij in te schrijven als lid,maar krijg steeds 'mislukt'. heb e-mail gestuurd, maar geen antwoord. ben wel niet zo'n computercrack, maar denk toch dat ik alles juist heb gedaan... zijn nieuwe leden niet meer gewenst?...
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Flitser, hij bedoeld op de website van FJRijders en niet het forum.
Voorlopig worden er geen lidkaarten meer aangemaakt.
Heb je een FJR kom dan gewoon naar de bijeenkomsten.
8 Oktober algemene leden vergadering en 15 oktober najaarsrit.
Moest mijn informatie niet juist zijn dan kan iemand van de raad van beheer jou altijd te woord staan.
Greetz,
Hans aka Shadowrider
Voorlopig worden er geen lidkaarten meer aangemaakt.
Heb je een FJR kom dan gewoon naar de bijeenkomsten.
8 Oktober algemene leden vergadering en 15 oktober najaarsrit.
Moest mijn informatie niet juist zijn dan kan iemand van de raad van beheer jou altijd te woord staan.
Greetz,
Hans aka Shadowrider
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Re: inschrijving mislukt
@ Alexxjralexxjr schreef:hallo fjrijders, ik ben nieuw hier, ttz niet op de fjr, maar op dit forum. heb al paar maal geprobeerd mij in te schrijven als lid,maar krijg steeds 'mislukt'. heb e-mail gestuurd, maar geen antwoord. ben wel niet zo'n computercrack, maar denk toch dat ik alles juist heb gedaan... zijn nieuwe leden niet meer gewenst?...
Nieuwe leden zijn hier zeker altijd welkom dus welgekomen op het forum der FJRijders

Wat de mislukking van je inschrijving betreft kan ik je enkel zeggen dat je volgens mij een * (sterretje) op het inschrijvingsformulier hebt genegeerd

Je moet eens proberen om je telefoonnr. als ook je gsmnr. in te vullen op het formulier, heb je maar ??n van beide dan vul je deze in op de 2 verplichte velden waardoor je formulier dan als geldig zal worden verstuurd

Hopend je hiermee van dienst te zijn geweest

Groetjes en tot .........

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen